Етикетка для дієтичної добавки «KT-спорт»

Завдання

Розробити яскраву сучасну етикетку дієтичної добавки «КТ-спорт». На етикетці необхідно було підкреслити цільову аудиторію продукції – спортивні чоловіки, які купують дієтичні добавки в магазинах і аптечних кіосках.

Етикетка повинна бути сучасною, стильною і виділятися на тлі конкуруючих продуктів.

Дослідження

Командою креативних дизайнерів і маркетологів компанії «ТСД» були розглянуті зразки етикеток провідних спортивних фірм спеціалізуються на дієтичних добавках. В ході дослідження було відзначено, що в дієтичних спортивних добавках використовуються переважної яскраві кольори, переважно червоний, жовтий, помаранчевий.

Тому в новій етикетці було вирішено відійти від загальноприйнятої тенденції до більш контрастною і запам’ятовується колірній гамі – поєднання синього, чорного і металевого відтінків. Також була запропонована біла баночка замість традиційних чорних.

Результат

Основою концепції для майбутньої етикетки стала ідея спортивного інвентарю, металеві переливи асоціативно нагадують. Чорно-біле фото і синій колір акцентують увагу на чоловічій аудиторії, тобто на споживача цієї дієтичної добавки.

Після серії варіантів дизайну етикетки народилася фінальна етикетка, гармонійно поєднується з білою поверхнею.

ПОДІЛИТИСЬ: