Етикетка для пакування сушених грибів «ПЕРША ХВИЛЯ»

Завдання

Створити дві етикетки для упаковки сушених грибів печериць “Перша хвиля”: лицьова і контрольна етикетка на кришку банки продукту.

Дослідження

Було вивчено оформлення суміжних продуктів в даній харчовій галузі.

Варіанти

В ході роботи над проектом були створені кілька варіантів яскравого, контрастного дизайну для креативної етикетки. Спочатку планувалося використання характерного впізнаваного персонажа-їжачка, що несе гриби на своїх голках. В ході розробки вирішили зупинитися на зображенні самого продукту – грибів, без використання персонажа.

Результат

Фінальна концепція етикетки для сушених печериць “Перша хвиля” сформувалася на ідеї лаконічного дизайну з “смачними” елементами (спеції, зелень) і поєднанням грибів в козубі на контрастному тлі.

Дизайн етикетки сушених грибів

Теж хочете креативну етикетку? Тоді напишіть нам.

ПОДІЛИТИСЬ: