Етикетки вин «Сапераві» і «Піросмані»

Завдання

Розробити дизайн етикеток для грузинських вин: червоного сухого вина “Сапераві” і червоного напівсухого вина “Піросмані”.

Дизайн винної етикетки Сапераві

Дослідження

Дизайн винних етикеток розроблявся з урахуванням особливостей продуктів і маркетингової стратегії бренду.

Дизайн винної етикетки Сапераві

Результат

Концепція дизайну етикеток заснована на асоціації «Вино – як музика». Адже якщо архітектура – застигла музика, вино – музика жива. Вино має свої ноти, своє прекрасне звучання. На нього, як на музику, відгукується душа.

Червоне сухе вино» Сапераві ” густе, терпке і тягуче як томна джазова мелодія. Нічого зайвого – лише музика, приглушене світло і блиск саксофона. І насолода кожною миттю, кожним ковтком вина.

Дизайн винної етикетки Сапераві

Напівсухе червоне вино «Піросмані» представляє багату гаму смакових відтінків: чорної вишні, чорносливу, смородини. Це вино-справжня симфонія смакових відчуттів, що викликає непередавані почуття.

Дизайн винної етикетки Піросмані

Креативна ідея була реалізована в стильному мінімалістичному чорно-білому дизайні етикеток вина «Сапераві» і «Піросмані», доповненому поліграфічними ефектами, отриманими завдяки технології трафаретного лакування і Silk Foil.

Теж хочете креативну етикетку? Тоді напишіть нам.

ПОДІЛИТИСЬ: