Лінійка етикеткової продукції «HICHIPS»

Завдання

Перед студією стояло завдання розробити дизайн лінійки картопляних чіпсів HiChips (США) без зміни логотипу.

Дослідження

За основу дизайну була взята молодіжна концепція – “динаміка, абстракція, контрастні кольори”. Фахівці студії ” ТСД ” запропонували привернути увагу споживачів незвичайним оформленням — контрастними геометричними ілюстраціями.

Гармонійно підібрані кольори вигідно відрізняють дизайн упаковки чіпсів на тлі конкурентів.

Варіанти

Були запропоновані кілька варіантів етикетки, в кожному з яких підкреслювалося поєднання вільного простору, відчуття легкості, легкості і одночасно – простоти сприйняття.

В процесі розробки дизайну етикетки враховувалися всі технологічні нюанси її подальшого виготовлення (наприклад, пророблялися варіанти трафаретного друку, що забезпечує особливу тактильне сприйняття).

Фінальний вибір припав на варіант з яскравими фарбами з динамічними переходами графічних елементів.

Теж хочете креативну етикетку? Тоді напишіть нам.

ПОДІЛИТИСЬ: