Back to top

Особливості створення дизайну упаковки

Найперше, чого вам слід добитися на вашій упаковці, – це гармонійної композиції. На упаковці необхідно розмістити безліч різнопланових елементів, і водночас вони мають абсолютно відповідати один одному. 
Вільний простір. Не треба прагнути заповнити кожен міліметр корисної площі, залиште вільний простір, що створює відчуття легкості. Запам’ятайте: надлишок інформації «задушить» дизайн.
Пам’ятайте про ієрархію подавання інформації: необхідно дотримати послідовність її сприйняття потенційним споживачем. Потрібно умовно розділити розміщену на упаковці інформацію на декілька основних блоків: частина, що привертає увагу; назва торгової марки; назва самого продукту; корисна інформація стосовно продукту.
Є кілька фішок, що допоможуть підвищити продажі вашого товару завдяки упаковці. Наприклад, упаковка шоколаду може розповідати цілу історію як про місце виробництва продукту, так і про його творців. Деякі бренди не змінювали дизайну упаковки, а просто додали яскравості – і продажі одразу зросли у кілька разів. Головні риси успішної упаковки – простота та ясність. У сучасному світі покупець не має часу вивчати упаковку, тому вся важлива інформація має бути усвідомлена ледь не миттєво.Проте можна використовувати незвичайні шрифти, що не утруднюють при цьому прочитання. Особливо популярні сьогодні «крафтові» шрифти ручної роботи.Також схвалюються правильно підібрані візерунки. Наприклад, візерунок із листя чудово виділить натуральність пропонованого вами продукту. І цей асоціативний ряд можна продовжувати нескінченно.

Ще одна трендова фішка – розробка дизайну упаковок у вигляді поштових посилок. Особливо цей прийом має добрий вигляд на інтернаціональних брендах, підкреслюючи міжнародність продукції.

Використовуйте в упаковці оглядові віконця, через які можна побачити вміст коробки. Практично всі покупці зацікавлені в тому, щоб зрозуміти, а що їм, власне, продають. Тому невеликі віконця в упаковці будуть вельми доречні.

Дизайн у стилі вінтаж – ще один варіант того, як виділити вашу упаковку серед інших і зробити її максимально привабливою. До того ж такий дизайн має дуже природний вигляд, що насамперед зробить акцент на натуральності вашої продукції. Портативність упаковки також важлива. Часто нема куди складати громіздкі упаковки, до того ж їх складно транспортувати. Невелика функціональна упаковка, безсумнівно, приверне увагу вашого потенційного покупця.

Отже, щоб дизайн етикетки та упаковки вийшов ефективним, необхідно зробити його максимально пізнаваним, помітним, а також функціональним, аби він сприяв тільки позитивним емоціям.

На які питання потрібно дати відповідь ДО розробки дизайну упаковки?

– Для якої продукції вам потрібна розробка етикетки? Які її основні характеристики? Від цього безпосередньо залежатиме концепція, адже для крихких товарів, наприклад, потрібна щільна упаковка, для ювелірних виробів – гарні коробочки тощо.
– Яка цільова аудиторія продукту? Який ціновий сегмент?
– Які канали збуту? За яких обставин люди купують продукцію?

Замовити дизайн упаковки в студії TCD

Фахівці компанії TCD Design Studio вже не рік розробляють високоякісні дизайни етикеток і упаковок для міжнародних брендів. Ми готові допомогти вам створити винятковий дизайн для вашої продукції, що підвищить її впізнаваність на ринку та продажі.