Back to top

Дизайн упаковки. Створення упаковки товару

Успішний бренд неможливо уявити без якісного дизайну пакувальної продукції. Якісний дизайн упаковки товару є запорукою успіху на ринку, адже понад 60% покупок є спонтанними і заснованими виключно на візуальної привабливості продукту. Не є винятком і заплановані покупки, велика частина яких орієнтовані на зовнішнє оформлення.
Розробка і створення упаковки товару. Креативні упаковки товарів розробити етикетку на товар

Створення дизайну упаковки

Дизайн упаковки надає прямий вплив на покупця, мотивуючи його на здійснення покупки. До того ж слід врахувати, що в товарному ряду ваші етикетки і упаковки будуть перебувати серед конкурентів. Тому важливо, щоб ваша етикетка була максимально презентабельною і помітною.

Розробка дизайну упаковки – досить складний процес, для якого потрібно виконати серію дій з маркетингу:

  • перш за все, проводиться ретельний аналіз ринку по зрізу конкурентів і споживачів. Нерідко є необхідність в повному SWOT-аналізі, бенчмаркінгу;
  • створюється дизайн концепція і підбираються референси;
  • опрацьовуються варіанти унікальної торгової пропозиції;
  • створюються концепти обертів упаковки, а також текстів та інфографіки.
  • готується оригінал-макет;
  • розробляється технологія друку.

З чого варто почати? Заповніть бриф на розробку упаковки товару

Відправте заповнений бриф за адресою

А тепер трохи про нюанси. Важливо розуміти, що від маркетингових цілей безпосередньо залежить вартість дизайну упаковки. Наприклад, якщо в планах варто зайняти велику частку ринку, то і ціна дизайну зростає пропорційно. Також на вартість розробки упаковки впливає площа поверхні – якщо вона значна, то і вартість відповідно також.

Вартість створення дизайну упаковки визначає і ринок, на якому ви плануєте представляти свій продукт. А якщо точніше – наскільки він насичений конкурентами. Висококонкурентні ринки вимагають більшого опрацювання дизайну та унікальної комерційної пропозиції, ніж менш насичені.

Ціна зростає і за необхідності розробки великої кількості текстів або ж інфографіки. Так, можна обійтися і без них, однак як показує практика, в сучасній досить конкурентному ринковому просторі завоювати гідне місце під сонцем просто нереально без професійно продуманої інфографіки і змістовних текстів.

Замовити дизайн упаковки товару можливо в студії дизайну «ТСД» відразу ж з дизайном етикетки. І це не випадково – справа в тому, що обидва компоненти повинні бути витримані в єдиній стилістиці, тому замовляти їх у різних виконавців недоцільно.

Важливо розуміти, що перед тим, як ви почнете створення дизайну упаковки, у вас вже повинен бути як мінімум логотип і фірмовий стиль. Тому разом з дизайном упаковки ви можете замовити в нашій студії:

  • фірмовий стиль;
  • логотип;
  • коробки;
  • неймінг;
  • інфографіку;
  • дизайн і редизайн етикетки і упаковки.

Дизайн упаковки товару проходить в рамках вже створеної дизайн-концепції, єдиної для компанії, і її фірмового стилю. В дизайні повинна бути врахована специфіка споживачів, також вона повинна підкреслювати переваги вашого продукту, на відміну від дизайну етикеток. Наприклад, дизайн винних етикеток буде істотно відрізнятися від етикетки на ковбасу, бо етикетка на ковбасу буде мати іншу цільову аудиторію і призначення.
розробка етикетки вина

Дизайн упаковки – основні хитрощі

  • Найперше, чого вам слід домогтися на вашій упаковці – це гармонійної композиції. На упаковці необхідно розмістити безліч різнопланових елементів, і при цьому вони повинні бути абсолютно відповідними один одному.
  • Вільний простір. Не потрібно прагнути заповнити кожен міліметр корисної площі, залишіть вільний простір, що створює відчуття легкості. Запам’ятайте – надлишок інформації «задушить» дизайн.
  • Пам’ятайте про ієрархію подачі інформації – необхідно дотримати послідовність сприйняття інформації потенційним споживачем. Треба умовно розбити розміщену на упаковці інформацію на кілька основних блоків: частина, що привертає увагу; назва торгової марки; назва самого продукту; корисна інформація про продукт.

Створення упаковки товару

Дизайн упаковки багато в чому спирається на принципи, які ми вже описали вище.

створення упаковки київСтворити ефективний дизайн етикеток і упаковок вам допоможуть відповіді на три питання:

  • Для якої продукції вам потрібна розробка етикетки, які її основні характеристики? Від цього безпосередньо залежатиме концепція, адже для крихких товарів, наприклад, потрібна щільна упаковка, для ювелірних виробів – витончені коробочки і так далі.
  • Яка цільова аудиторія продукту? Який ціновий сегмент?
  • Які канали збуту, за яких обставин люди купують продукцію?

створення упаковки цукерок

Дизайн упаковки цукерок

Цукерки люблять все, але без правильно розробленого дизайну упаковки на них навряд чи хтось зверне увагу. Тим більше якщо ваш продукт – новинка на ринку кондитерських товарів.

Створення упаковки для цукерок має кілька базових принципів, які допоможуть вам вигідно представити себе в конкурентному ряду. Перш за все, переконайтеся, що упаковка цукерок не відволікає від продукту, але підкреслює його переваги. Менше відволікаючого тексту, більше акценту на самій продукції.

Простота – один із секретів успішного дизайну. Використовуйте не більше 2-3 кольорів в оформленні з мінімальною кількістю деталей.

Працюйте на свою цільову аудиторію. Що стосується упаковки цукерок – то це в основному діти, тому не бійтеся грати і пустувати. Вигадуйте прикольні фішки, мордочки, ситуації, обігруйте їх. Для упаковок цукерок відмінно працюють об’ємні текстури, які додають особливих тактильних відчуттів, що стимулюють покупця на покупку.

А ще можна розмістити цілу історію про те, як створювався цукерковий бренд або зароджувалася той чи інший різновид солодкого частування. Люди люблять знайомитися з чимось новим і незвичайним, тому ваша історія на упаковці цукерок може покласти початок новій вірусній тенденції.

Ну і нарешті – подбайте про зручність використання цукеркової упаковки. Її має бути максимально зручно відкривати, а також закривати. Креативні упаковки товарів часто грішать відсутністю зручності у використанні.

створення упаковки шоколадуДизайн упаковки шоколаду

У дизайні упаковок шоколаду все частіше використовуються ілюстрації – від повноцінних акварельних до замальовок в стилі мінімалізм. Також нерідко застосовується витіюватий декор із застосуванням вінтажних шрифтів. Водночас візерунковий тренд не отримав поки такого розвитку, хоча не виключено, що в найближчому майбутньому ситуація кардинально зміниться.

Максимальна концентрація на продукті зумовила тенденцію до розміщення ілюстрацій шоколаду на упаковці. Таким чином клієнт отримує додатковий візуальний стимул до покупки.

Стиль 70-х років в яскравих кольорах і з особливими геометричними формами на упаковці шоколаду привертає увагу поважної аудиторії. Що також можна враховувати в позиціонуванні продукції.

розробка упаковки кави

Розробка упаковки продуктів харчування: дизайн упаковки кави

Кава – один з найпопулярніших напоїв сучасності, і при цьому його ринок дуже конкурентний. Не випадково упаковка відіграє значну роль у просуванні кавових продуктів, тому до його розробки слід поставитися дуже серйозно.

Дизайн упаковки кави повинен бути простим і помітним одночасно. Часто на упаковці розміщується чашечка ароматного напою.
створення упаковки печива Київ

Дизайн упаковки печива

Упаковка печива – це один з інструментів для підвищення продажів. Щоб збільшити шанси на продаж вашого товару, необхідно додати ідею, заклик до дії.

Найпоширенішим варіантом упаковки для печива є flow-pack або гнучка упаковка, виконана з плівки, фольги та паперу. Такий варіант підійде для фасованого печива до кілограма ваги

Для упаковки печива преміум-сегмента використовуються переважно бляшані бокси.

розробка дизайну упаковки мила

Дизайн упаковки мила

Після знайомства з упаковкою мила у вас повинно виникнути відчуття легкості і чистоти. Адже саме ці відчуття пов’язані у покупця з якісним милом. Відповідно на упаковках даного продукту часто розміщуються квіткові узори в яскравих кольорах, повітряні геометричні форми, зображення красивих дівчат.

У дизайні упаковки мила важливо підкреслити результат, який покупець отримає після його використання – а саме гармонію чистоти і аромату.

розробка подарункової упаковкиДизайн подарункової упаковки

Подарункова упаковка використовується для особливих урочистих випадків, тому її дизайн повинен бути виконаний досконало. Для дизайну подарункової упаковки доречно використання золотистих відтінків, візерунків, яскравих елементів. Шрифти на подарункових упаковках також використовуються нестандартні, нерідко – рукописні.

розробка дизайну упаковки чаюДизайн упаковки чаю

Для дизайну упаковки чаю не потрібно особливих вишукувань. Традиційна чайна упаковка виконується в двох основних різновидах – закритого і відкритого типу. В упаковках відкритого типу передбачені віконця, через які споживач може побачити товар і оцінити його якість.

розробка дизайну упаковки молокаДизайн упаковки молока

Упаковка для молока зазвичай виконується з використанням двох основних кольорів: білого і блакитного. Саме ця колірна гамма швидше приверне до себе увагу любителів молочних продуктів, ніж нове, хоч і можливо більш креативне поєднання кольорів.

Дизайн упаковки зі шрифтом БрайляДизайн зі шрифтом Брайля

Доповніть функціональність вашої етикетки за допомогою поєднання дизайну і шрифту Брайля. Спеціальний шрифт допоможе людям з вадами зору ознайомитися з інформацією про ваш товар.

Дизайн упаковок – секрети успішних продажів

Є кілька «фішок», які допоможуть зробити вашу упаковку продає. Наприклад, упаковка шоколаду може розповідати цілу історію як про місце виробництва продукту, так і про його творців. А деякі бренди практично не змінюючи дизайн упаковки, просто додали яскравості – їх продажі тут же зросли в рази.

Головні риси успішної упаковки – простота і ясність. У сучасному світі у покупця немає часу вивчати упаковку, тому вся важлива інформація повинна бути усвідомлена мало не миттєво.

Проте можна використовувати незвичайні шрифти, що не ускладнюють при цьому прочитання. Особливою популярністю сьогодні користуються «крафтові» шрифти ручної роботи.

Також вітаються правильно підібрані візерунки. Наприклад, візерунок з листя відмінно підкреслить натуральність пропонованого вами продукту. І цей асоціативний ряд можна продовжувати до нескінченності.

Ще однією трендовою «фішкою» є розробка дизайну упаковок у вигляді поштових посилок. Особливо цей прийом добре виглядає на інтернаціональних брендах, підкреслюючи міжнародність продукції.

Використовуйте в упаковці оглядові віконця, через які можна побачити вміст коробки. Практично всі покупці зацікавлені в тому, щоб зрозуміти, а що їм, власне, продають. Тому невеликі віконця в упаковці будуть вельми до речі.

Дизайн в стилі «вінтаж» – ще один варіант того, як зробити вашу упаковку помітною і максимально привабливою. До того ж такий дизайн виглядає дуже природнім, що в свою чергу підкреслить натуральність вашої продукції. Портативність упаковки також важлива. Часто нікуди складати громіздкі упаковки, до того ж їх складно транспортувати. Невелика функціональна упаковка, напевно, приверне увагу вашого потенційного покупця.

Отже, щоб дизайн етикетки і упаковки вийшов ефективним, необхідно зробити його максимально впізнаваним, помітним, а також функціональним, щоб він викликав тільки позитивні емоції.

Фахівці компанії TCD Design Studio вже не один рік розробляють високоякісні дизайни етикеток та упаковок для міжнародних брендів. Ми готові допомогти вам створити винятковий дизайн для вашої продукції, який підвищить її впізнаваність на ринку і продажу.

Не знаєте з чого почати? Заповніть бриф на розробку упаковки товару

Відправте заповнений бриф за адресою

Замовити дизайн упаковки та етикетки ви можете вже сьогодні на сайті дизайн-студії «ТСД», скориставшись цією контактною інформацією.

Рейтинг: 5/5. Заснований на 130 відгуках