Back to top

Дизайн етикетки для м’ясної продукції ТМ «Корсунська дичина»

Клієнт:

ТМ «Корсунська дичина»

Країна:

Україна

Категорія:

Етикетки

Задача

Створення сучасної оригінальної етикетки для м’ясної продукції ТМ «Корсунська дичина».

Дослідження та результат

Коли ми отримали цю задачу, нам стало цікаво втілити її з перших же хвилин обговорення з замовником.

Людина енергійна, закохана у свою справу, він розповів нам про тонкощі і премудрості вирощування дикого кабана в природних умовах. Ми дізналися про проблеми екології наших українських лісів, про кліматичний вплив і ще багато про що пізнавальне, пов’язане з полюванням. Говорили про натуральні продукти і запити компетентних споживачів.

Взялися за справу. Вивчили сегмент крафтового м’ясного виробництва.

І ось результат – преміальна етикетка, що поєднує в собі технології трафарету, контрасти різних лаків і, власне, солідний графічний дизайн. Золота і бордова фарба в написах на чорному тлі створює лаконічність і виразність.

А підпис власника в виділеному прямокутнику підкреслює відповідальність за якість продукту.

]

Ще роботи

Capretta

Mister Lеmon

Дизайн этикеток для сосисок гриль

Idna

ТСД – дизайн успіху!