Everad
Великобританія, Росія, Україна
Етикетки, упаковка
Розробка упаковки і етикетки для засобу профілактики гельмінтозу ТМ “Вортекс” (Wortex).
Перед фахівцями дизайн-студії ТСД постало цікаве завдання – розробка дизайну етикетки і упаковки для міжнародної компанії Everad, що займається виробництвом натуральних засобів для краси і здоров’я. Кожен продукт компанії не прив’язаний до торгової марки, а тому повинен мати унікальний дизайн упаковки та етикетки.
Новий продукт має виділятися серед великого асортименту компанії і при цьому відразу ж привертати до себе увагу, тому розробка дизайну для продукції Everad – справа непроста.
Завдання з розробки дизайну етикетки засобу для профілактики гельмінтозу під назвою “Вортекс” (Wortex) одразу ж привернуло до себе увагу фахівців студії ТСД. Цікава задача, перш за все, тим, що продукт має досить високий рівень конкуренції, тому дизайн має бути креативним, помітним. По-друге, в упаковці має бути присутнім прямий зв’язок з аптечними засобами, бо це питання довіри до продукту. По-третє, цільова аудиторія продукту досить велика, тому дизайн має знаходити позитивний відгук в кожному з цільових сегментів.
Основна ідея, що була закладена в наш дизайн для продукту, – показати сучасний натуральний фітокомплекс, який зможе м’яко і швидко очистити організм потенційних клієнтів від шкідників, від шкідників, і якому можна довірити своє здоров’я.
Нейтральний білий фон символізує чистоту роботи препарату, а контрастуючі помаранчевий і глибокий блакитний кольори – агресивну і корисну мікрофлору відповідно. Контраст між нездоровим і здоровим станами пацієнта посилюється за допомогою розділової білої лінії, що візуально відокремлює синій і помаранчевий блоки композиції.
Дизайн вийшов дуже яскравим, помітним та таким, що запам’ятовується.
Інші роботи