Back to top

Дизайн етикетки для продукції ТМ «Вортекс» (Wortex)

Клієнт:

Everad

Країна:

Великобританія, Росія, Україна

Категорія:

Етикетки, упаковка

Завдання

Розробка упаковки і етикетки для засобу профілактики гельмінтозу ТМ “Вортекс” (Wortex).

Дослідження і результат

Перед фахівцями дизайн-студії ТСД постало цікаве завдання – розробка дизайну етикетки і упаковки для міжнародної компанії Everad, що займається виробництвом натуральних засобів для краси і здоров’я. Кожен продукт компанії не прив’язаний до торгової марки, а тому повинен мати унікальний дизайн упаковки та етикетки.

Новий продукт має виділятися серед великого асортименту компанії і при цьому відразу ж привертати до себе увагу, тому розробка дизайну для продукції Everad – справа непроста.

Завдання з розробки дизайну етикетки засобу для профілактики гельмінтозу під назвою “Вортекс” (Wortex) одразу ж привернуло до себе увагу фахівців студії ТСД. Цікава задача, перш за все, тим, що продукт має досить високий рівень конкуренції, тому дизайн має бути креативним, помітним. По-друге, в упаковці має бути присутнім прямий зв’язок з аптечними засобами, бо це питання довіри до продукту. По-третє, цільова аудиторія продукту досить велика, тому дизайн має знаходити позитивний відгук в кожному з цільових сегментів.

Основна ідея, що була закладена в наш дизайн для продукту, – показати сучасний натуральний фітокомплекс, який зможе м’яко і швидко очистити організм потенційних клієнтів від шкідників, від шкідників, і якому можна довірити своє здоров’я.

Нейтральний білий фон символізує чистоту роботи препарату, а контрастуючі помаранчевий і глибокий блакитний кольори – агресивну і корисну мікрофлору відповідно. Контраст між нездоровим і здоровим станами пацієнта посилюється за допомогою розділової білої лінії, що візуально відокремлює синій і помаранчевий блоки композиції.

Дизайн вийшов дуже яскравим, помітним та таким, що запам’ятовується.

Інші роботи

Capretta

Mister Lеmon

Дизайн этикеток для сосисок гриль

Idna

ТСД – дизайн успіху!