Етикетка для вина компанії Дім близнюків

Завдання

Розробити етикетку для винної продукції компанії “Дім близнюків” (Грузія) для експорту на світовому ринку і зокрема – на ринок Китаю.

Дослідження

Командою фахівців «ТСД» був вивчений ринок винної продукції в Грузії і в міжнародному масштабі. Зібрані і проаналізовані сотні дизайнерських рішень у сфері позиціонування винних етикеток в умовах конкурентного ринку.

Варіанти

Підбір варіантів для нової етикетки здійснювався з урахуванням психологічних особливостей цільової аудиторії продукту. Креативна концепція була втілена за допомогою сучасних матеріалів і спецефектів, які зробили фінальну етикетку справжнім витвором мистецтва.

Результат

В результаті роботи над винними етикетками для серії продукції «будинки близнюків» були позначені два основних концептуальних варіанти. Перший позиціонується як продукт для китайського ринку, другий вже надійшов у продаж на міжнародні торгові майданчики.

На фінальній версії винної етикетки було вирішено використовувати образ квеврі (керамічної посудини для приготування вина) як класичну методику виноробства, що стала традиційною на Кавказі. З давніх пір кавказькі винороби готували вино в квеврі – саме з їх допомогою виходить унікальний винний напій, який так цінується у всьому світі.

Образ старовинного керамічного глечика на етикетці одночасно підкреслює зв’язок вина від «Будинку близнюків» з багатими грузинськими традиціями, а також надає продукту особливий витончений стиль.

Хочете таку ж креативну винну етикетку? Тоді Напишіть нам.

ПОДІЛИТИСЬ: