Back to top

Розробка айдентики, етикетки, упаковки

колірне кодування, Колірне кодування в графічному дизайні

Сучасний світ є потужним інформаційним потоком, в якому величезне значення має зручний спосіб представлення даних. Необроблена інформація часто складна для розуміння. Вона вимагає від людини підвищеної концентрації уваги і спеціальних знань.

Існують ефективні способи більш простого відображення інформації, яке не спотворює фактів і дає наочне уявлення, зрозуміле навіть пересічній людині. Одним з таких способів є колірне кодування.

Колірне кодування – це метод, який дозволяє представити безліч показників таким чином, щоб сприймаючи їх органами зору, людина отримала чітку і повну картину, достатню для прийняття рішень.

колірне кодування дизайн

Колір є однією з основних характеристик об’єктів. Саме колір дозволяє нам розрізняти предмети однакової форми і розміру. І ця властивість кольору широко використовується на практиці.

Наприклад, кольором маркуються дроти в багатожильному кабелі. Колірне кодування часто застосовується в діловодстві, коли для сортування документів використовуються теки певних кольорів. Червоний, жовтий, зелений кольори світлофора – ще один приклад колірного кодування.

Однією з класичних сфер застосування колірного кодування є картографія. Завдяки кольору легко ідентифікувати країни на політичній карті світу або визначити рельєф місцевості на фізичній карті. Схеми метро, ??дорожні знаки, діаграми і графіки – колірне кодування міцно увійшло в наше життя.

колірне кодування в дизайні

4 правила колірного кодування

Як і всякий метод, колірне кодування підпорядковується певним правилам, дотримання яких сприяє досягненню максимально якісного результату.

  1. Доцільність. Насамперед слід переконатися, що колірне кодування – саме той метод, який потрібен. Можливо, інший метод буде менш трудомістким і більш наочним.
  2. Кількість кольорів. Дослідження показали, що чим менше кольорів задіяно, тим інформація зрозуміліше – така особливість людського організму. Оптимальним для адекватного сприйняття вважається використання до чотирьох базових кольорів і їх відтінків.
  3. Насиченість і яскравість. Не зловживайте занадто яскравими кольорами. Наприклад, практика показує, що поєднання неонових кольорів сприймається людиною досить важко. Також і використання занадто блідої палітри може не дати бажаного ефекту.
  4. Колір – і тільки. Різні штрихування або назви кольорів можуть служити лише допоміжним інструментом. Пам’ятайте, що ключовим моментом колірного кодування є саме колір!

дизайн етикетки віскі

Графічний дизайн і колірне кодування

Колірне кодування активно застосовується в графічному дизайні, в дизайні етикетки, упаковки і розробці фірмового стилю.

Наприклад, колір етикетки популярного віскі є кодом терміну витримки і якості сировини: червона – п’ять років, чорна – дванадцять, зелена – п’ятнадцять, а золота – цілих вісімнадцять років.

Використання колірного кодування в дизайні фірмового стилю дозволяє ефективно диференціювати бренди і домогтися їх швидкої впізнаваності.

Студія дизайну ТСД – створення дизайну етикетки і упаковки, дизайн логотипів, розробка фірмового стилю.

Add CommentName*Email*Website