
Що таке конверсійний дизайн? Це дизайн, який направляє користувача на виконання однієї конкретної дії: купити, покласти товар в кошик, залишити відгук, проголосувати, відправити анкету, зателефонувати в кол-центр, зареєструватися на сайті, поставити лайк або підписатися на сторінку в соцмережі.
У конверсійному дизайні немає нічого зайвого. Дизайн в цілому переконливий і психологічно вивірений. Кожен елемент має своє завдання і цілеспрямовано веде до необхідного результату. І чим швидше і точніше – тим краще.
Розглянемо, що це означає на практиці.
Конверсійний дизайн – що це?
Яскравим прикладом конверсійного дизайну є цільова сторінка (landing page). Її призначенням може бути продаж, реєстрація на захід, збір передплатників чи подібна активність. Одна сторінка – одна мета, не більше.
Конверсійний дизайн допомагає підвести відвідувача до потрібної мети і спонукати до виконання дії. Основні принципи конверсійного дизайну дозволяють зробити це грамотно і красиво.
Принципи конверсійного дизайну
Одним з принципів конверсійного дизайну є візуальна ізоляція. Цей прийом дозволяє захопити увагу глядача завдяки ефекту тунельного зору. Прикладом може служити віконце на цільовій сторінці, в якому знаходиться кнопка призову до дії.
До речі, цю кнопку не обов’язково робити яскраво-червоною або кислотно-зеленою. Тому що головне, завдяки чому вона кидається в очі – не колір, а контраст із загальним фоном. І в цьому полягає ще один принцип конверсійного дизайну.
Вказівники дозволять звернути увагу на важливі моменти і підвести до головної мети. Вести глядача в потрібному напрямку можна безпосередньо за допомогою стрілок або більш витончено – використовуючи незвичайні графічні елементи.
Чудовим вказівником є напрямок погляду людини або тварини на фото або зображенні – ми інстинктивно поглянемо в ту ж сторону.
Свідомо залишений порожній простір робить дизайн більш чистим і сучасним, а візуальні акценти – сильнішими.
Одним із секретів конверсійного дизайну є активне використання психологічних тригерів. Усвідомлення актуальності, нестачі, терміновості є потужними чинниками, що впливають на поведінку людей. Так само впливає довірливе ставлення і громадська думка. Обмеження кількості, часу дії, персональна пропозиція, високий рейтинг товару або послуги значно підвищують шанси на відповідну реакцію.
Високих вам конверсій!