Back to top

Адаптація дизайну етикетки для вина Giuaani Saperavi Rose

Завдання

Адаптація дизайну винної етикетки для компанії Giuaani.

Дослідження

Етикетка для вина в Грузії – це не просто інформаційна наклейка на пляшку. Вона неодмінно повинна бути пов’язана з місцевими традиціями і одночасно створювати атмосферу свята. Особливу увагу при розробці нового дизайну було приділено впізнаваності етикетки, адже їй доведеться конкурувати з сотнями торгових марок, представлених на полицях магазинів.

етикетка для вина дизайн

Результат

У центрі композиції дизайнером був розміщений ослик, який, як відомо, є неофіційним символом Кахетії. Колись жителі цього регіону поставили пам’ятник Санчо Пансі, герою всесвітньо відомого твору Мігеля Сервантеса «Хитромудрий ідальго Дон Кіхот Ламанчський». А цей літературний персонаж за переказами мандрував саме на кахетинському віслюку.

На етикетці простежується тісний зв’язок між звичним для пейзажів Кахетії образом ослика, який перевозить вино, і народним напоєм – рожевим вином з привітних грузинських полів.

Витончені шрифти доповнюють загальну картину, підкреслюючи вишуканість ліній і неповторність композиції. А сама етикетка дуже гармонійно виглядає на пляшці смачного грузинського вина.

дизайн етикетки вина Saperavi Rose

Теж хочете креативну етикетку? Тоді напишіть нам .