Винна етикетка «Madam Wine»

Завдання

Розробити оригінальну етикетку для ексклюзивного «жіночого» грузинського вина.

Дослідження

Оскільки у клієнта не було уявлення про те, як ефектно заявити про себе в країні, де виноробство вважається суто чоловічим заняттям, фахівцям «ТСД» потрібно не тільки займатися власне дизайном етикетки, але і продумати варіанти просування продукту на ринку. Для цього були вивчені найбільші виноробні Кахетії, Гудаурі та інших районів Грузії, що дозволило розробити найбільш ефективне позиціонування продукту – «Зроблено для жінок, з любов’ю до жіночності».

Варіанти

У кожному з попередніх варіантів винної етикетки виражена спроба дизайнерів відобразити яскраві жіночі емоції, втілені в ігристе молодому вині. Підкреслена жіночність як основна обіцянка бренду читається в кожному елементі – від логотипу до загального вигляду етикеток і назв продуктів.

Етикетка вина MADAM WINE

Результат

Дизайн етикетки дуже простий і одночасно – оригінальний. Такого поєднання дизайнерам компанії «Технології сучасного дизайну» вдалося досягти завдяки легкості штрихів і оригінальною розстановці колірних акцентів.

Колорит етикетки передає непередбачуваність і пристрасть прекрасної половини людства, втіленої в витонченому напої “Madam Wine”. Бренд отримав визнання широкої громадськості на численних виставках виноробства.

Винна етикетка MADAM WINE, розробка студії ТСД

ПОДІЛИТИСЬ: