Back to top

Дизайн етикеток для лінійки вина GRW

Дизайн етикеток для лінійки вина GRW

Клієнт:

GRW

Країна:

Грузія

Категорія:

Етикетка для вина

Завдання

Перед дизайнерами «ТСД» стояло непросте завдання – розробка яскравої етикетки для компанії з досить високими вимогами до ступеня оригінальності оформлення. Обов’язковою умовою було розміщення герба виробника в загальній композиції, а також фокус на консервативному споживачеві.

Дослідження

Оскільки дана продукція відноситься до преміум-сегменту, а цільова аудиторія – люди середнього та високого достатку, котрі розуміються на винних виробах, дизайнер відштовхнувся від двох ключових концептів: ексклюзивність і якість.

Результат

Дизайн етикетки дуже простий і одночасно – оригінальний. Такого поєднання дизайнерам компанії «Технології сучасного дизайну» вдалося досягти завдяки легкості штрихів і оригінальній розстановці колірних акцентів.

Ще роботи.

Capretta

Mister Lemon

Idna

Ми працюємо - Ви відпочиваєте