Дизайн етикеток для лінійки вина GRW

Задача

Перед дизайнерами «ТСД» стояло непросте завдання – розробка яскравої етикетки для компанії з досить високими вимогами до ступеня оригінальності оформлення. Обов’язковою умовою було розміщення герба виробника в загальній композиції, а також фокус на консервативному споживачеві.

Дослідження

Оскільки дана продукція відноситься до преміум-сегменту, а цільова аудиторія – люди середнього та високого достатку, котрі розуміються на винних виробах, дизайнер відштовхнувся від двох ключових концептів: ексклюзивність і якість.

Результат

Відповідно до загальної концепції були обрані сріблясті і золотисті елементи дизайну, за допомогою яких виконані герб і назва компанії. Центральним елементом композиції став яскравий образ пташки, що символізує легку атмосферу і настрій, який створюється продукцією. Світлий фон етикетки підкреслює це враження і при цьому ефектно контрастує з темною винною пляшкою, притягаючи погляд покупця.

етикетка для вина gwr

Дизайн етикетки виконаний в декількох колірних рішеннях, які дозволяють покупцеві швидко ідентифікувати різні види вина. Наприклад, в оформленні Saperavi переважає помаранчевий колір, Alazani Valley – зелений, Khvanchkara – теплі жовті відтінки, а Tsinandali – ніжний ціан. У кожній з різновидів продукту присутні однакові елементи оформлення, які дозволяють швидко об’єднати всі види в одну товарну лінійку.

етикетки вина Saperavi Alazani Valley

дизайн етикеток вина Khvanchkara Tsinandali

В результаті вийшла серія презентабельних, стильних, дуже красивих і виразних етикеток для вина.

серія етикеток для грузинського вина gwr

Теж хочете креативну етикетку? Тоді напишіть нам.

ПОДІЛИТИСЬ: