GRW
Грузія
Етикетка для вина
Перед дизайнерами ТСД стояло непросте завдання – розробка яскравої етикетки для компанії з досить високими вимогами до ступеня оригінальності оформлення. Обов’язковою умовою було розміщення герба виробника в загальній композиції, а також фокус на консервативному споживачеві.
Оскільки дана продукція відноситься до преміум-сегменту, а цільова аудиторія – люди середнього та високого достатку, котрі розуміються на винних виробах, дизайнер відштовхнувся від двох ключових концептів: ексклюзивність і якість.
Дизайн етикетки дуже простий і одночасно – оригінальний. Такого поєднання дизайнерам компанії «Технології сучасного дизайну» вдалося досягти завдяки легкості штрихів і оригінальній розстановці колірних акцентів.
Ще роботи