Back to top

Лінійка чипсів HiChips

Клієнт:

HiChips

Країна:

США

Категорія:

Етикетка

Задача

Перед студією стояло завдання розробити дизайн лінійки картопляних чіпсів HiChips (США) без зміни логотипу.

Дослідження і варіанти

За основу дизайну була взята молодіжна концепція – «динаміка, абстракція, контрастні кольори». Фахівці студії «ТСД» запропонували привернути увагу споживачів незвичайним оформленням – контрастними геометричними ілюстраціями.
Гармонійно підібрані кольори вигідно відрізняють дизайн упаковки чіпсів на тлі конкурентів.

Було запропоновано кілька варіантів етикетки, в кожному з яких підкреслювалося поєднання вільного простору, відчуття легкості і, одночасно, – простоти сприйняття.
У процесі розробки дизайну етикетки враховувалися всі технологічні нюанси її подальшого виготовлення (наприклад, пророблялися варіанти трафаретного друку, який забезпечує особливе тактильне сприйняття).
Фінальний вибір припав на варіант з яскравими барвами з динамічними переходами графічних елементів.

Дизайн упаковки чіпсів зі смаком перцю

Дизайн упаковки чіпсів зі смаком шашлику

Всі дизайни для даної лінійки

Ще роботи

Capretta

Mister Lemon

Дизайн этикеток для сосисок гриль

Idna

Ми працюємо - ви відпочиваєте