HiChips
США
Етикетка
Перед студією стояло завдання розробити дизайн лінійки картопляних чіпсів HiChips (США) без зміни логотипу.
За основу дизайну була взята молодіжна концепція – «динаміка, абстракція, контрастні кольори». Фахівці студії «ТСД» запропонували привернути увагу споживачів незвичайним оформленням – контрастними геометричними ілюстраціями.
Гармонійно підібрані кольори вигідно відрізняють дизайн упаковки чіпсів на тлі конкурентів.
Було запропоновано кілька варіантів етикетки, в кожному з яких підкреслювалося поєднання вільного простору, відчуття легкості і, одночасно, – простоти сприйняття.
У процесі розробки дизайну етикетки враховувалися всі технологічні нюанси її подальшого виготовлення (наприклад, пророблялися варіанти трафаретного друку, який забезпечує особливе тактильне сприйняття).
Фінальний вибір припав на варіант з яскравими барвами з динамічними переходами графічних елементів.
Дизайн упаковки чіпсів зі смаком перцю
Дизайн упаковки чіпсів зі смаком шашлику
Всі дизайни для даної лінійки
Ще роботи