Back to top
Dreamate 0

Розробка логотипу для компанії DREAMATE

Де б ти не був, ким би ти не був, знай, що в тебе є друг, dream mate, з яким мрія стає ближчою, а гра реальнішою. З ним цікаво і весело, він завжди сповнений ідей та енергії. Він відкриє тобі яскраві всесвіти із тисячами світів, у кожному з яких звучить його ім’я – Dreamate.

Dreamate-1

Клієнт:

ТОВ «ДРІМЕЙТ»

Про клієнта:

Амбітна молода українська компанія – розробник комп’ютерних ігор.

Країна:

Україна

Рік:

2021

Категорія:

Дизайн логотипу, Розробка айдентики

Завдання

Розробити логотип компанії, який відповідає її позиціонуванню. Логотип повинен бути не пафосним і серйозним, а навпаки, теплим, «ламповим», динамічним, що однозначно чіпляє і викликає позитивні емоції. І коли на виставці DEV компаній хтось із індустрії гляне на стенд і лого, то має вигукнути – «О! Це епічно»))

Запит клієнта

Точно не мінімалізм, можлива взаємодія кількох персонажів. Логотип має бути сповнений запалу та енергії.
У дизайні логотипу бажано уникнути використання градієнтів, навіть якщо це трендове рішення. За стилістикою краще обмежитися 2-3 кольорами та однотонним фоном. Якщо є гостра потреба, можна до базових кольорів додати 1-2 півтони.
Шрифт повинен бути стилізований, відповідати графічній частині логотипу і легко зчитуватися – тобто за анатомією шрифтової гарнітури це не повинен бути акцидентний або екстремальний шрифт (витягнутий або стислий), в основі повинен лежати якийсь геометричний гротеск.
Можлива стилістика американських агітаційних плакатів, небажаний стиль аніме чи спортивних команд та клубів.

Тенденції дизайну

Логотипи студій, фірм і корпорацій – розробників ігор відрізняються спеціальним стилем, що відбиває специфіку промисловості, світогляд компанії, напрямок діяльності та націленість на свою аудиторию. В основі логотипу може лежати символ (Ubisoft), типографіка (Epic Games, Nintendo), атрибутика, персонаж або елемент ігрового всесвіту (Minecraft, Tango Gameworks)
Логотип може бути абстрактним, таким, що викликає асоціативний зв’язок із компанією, а може безпосередньо відображати назву або основні елементи фірмового стилю.
Дизайн логотипу може бути як лаконічним, так і деталізованим, графічним чи художнім, але кожна компанія прагне того, щоб у користувача, який побачить логотип, виникало відчуття впізнавання, залученості та зацікавленості.

Ідея

В основі назви Dreamate лежить ідея «друга мрії» – dream mate. Це людина, з якою найкомфортніше, з ким разом зависаєте, розважаєтеся, граєте. Тому дизайн логотипу повинен фокусувати увагу на позитивних емоціях, успіху, теплому ламповому світлі і, водночас, задавати драйв і рух.

Dreamate-2

Результат

Компанія ТСД розробила дизайн логотипу компанії Dreamate. Комунікації за проектом проходили та завершилися на позитивній ноті. Розроблений логотип було прийнято, але в роботу не взято, оскільки під час співпраці запит замовника трансформувався в ідею створення персонажів як елементів корпоративної ацдентики. Але це вже інший епізод.

Dreamate-3

Мрієте про крутий логотип? Пишіть нам, зробимо!






    Ще роботи