Back to top

Розробка фірмового стилю для служби доставки їжі та продуктів харчування

Україна:

Україна

Категорія:

Фірмовий стиль

Завдання

Створення фірмового стилю сучасної української служби доставки.

Дослідження та результат

Впродовж 2020 року й надалі, в житті нашого суспільства міцно закріплюється роль служби доставки, зокрема доставки їжі та харчових продуктів.

В умовах активного розвитку сервісів доставки та формування образу сучасного українського бренду – якими ж мають бути візуальні втілення?

Ми знаємо відповідь на це питання!

Бажання і вимоги аудиторії постійно змінюються, і виграє той, хто встигає за змінами. Тому формулюючи дизайнерське рішення, варто слідувати трендам, що забезпечать впізнаваність та позитивне сприйняття:

  1. Зрозуміла графіка та символізм логотипу

Читабельна та приємна окові графіка вже при першому погляді формує у споживача довіру. Все чітко і зрозуміло. В дизайні немає складних підтекстів, які потрібно додатково шукати.

В той же час, простий та вирізнений символ в логотипі втілює швидкість – погодьтесь, важливий акцент для сфери діяльності.

  1. Адаптивність елементів

Продумані елементи дизайну завжди можна легко адаптувати під всі можливі маркетингові та рекламні задачі.

  1. Палітра кольорів

Всі відтінки блакитного та синього – улюблені кольори 42% населення планети. І при цьому такі кольори асоціюються з надійністю та свободою, простором. А бірюзовий колір, який ми підібрали для палітри дизайну, являє собою оригінальність, здатність вирізнятися з-поміж іншого та забезпечує впізнаваність.

Жовтогарячий колір безперечно привертає увагу, на психологічному рівні символізує життєрадісність та оптимізм.

Поєднання кольорів має безперечні позитивні асоціації в сучасному суспільстві.