Україна:
Україна
Україна
Фірмовий стиль
Створення фірмового стилю сучасної української служби доставки.
Впродовж 2020 року й надалі, в житті нашого суспільства міцно закріплюється роль служби доставки, зокрема доставки їжі та харчових продуктів.
В умовах активного розвитку сервісів доставки та формування образу сучасного українського бренду – якими ж мають бути візуальні втілення?
Ми знаємо відповідь на це питання!
Бажання і вимоги аудиторії постійно змінюються, і виграє той, хто встигає за змінами. Тому формулюючи дизайнерське рішення, варто слідувати трендам, що забезпечать впізнаваність та позитивне сприйняття:
Читабельна та приємна окові графіка вже при першому погляді формує у споживача довіру. Все чітко і зрозуміло. В дизайні немає складних підтекстів, які потрібно додатково шукати.
В той же час, простий та вирізнений символ в логотипі втілює швидкість – погодьтесь, важливий акцент для сфери діяльності.
Продумані елементи дизайну завжди можна легко адаптувати під всі можливі маркетингові та рекламні задачі.
Всі відтінки блакитного та синього – улюблені кольори 42% населення планети. І при цьому такі кольори асоціюються з надійністю та свободою, простором. А бірюзовий колір, який ми підібрали для палітри дизайну, являє собою оригінальність, здатність вирізнятися з-поміж іншого та забезпечує впізнаваність.
Жовтогарячий колір безперечно привертає увагу, на психологічному рівні символізує життєрадісність та оптимізм.
Поєднання кольорів має безперечні позитивні асоціації в сучасному суспільстві.