Група компаній «Сирена»
Україна
Редизайн
Створити сучасний дизайн етикеток для екологічної серії засобів побутової хімії, який по-новому представить торгову марку на ринку.
Лінійка еко-засобів для підтримки чистоти – гордість виробника. Головним побажанням замовника було відобразити в дизайні етикеток основні переваги продукту: високу якість, екологічність, відповідність міжнародним стандартам. Тому дизайн вирішено було виконати в сучасному ключі, що відображає світові тренди і враховує переваги широкої цільової аудиторії. В результаті вийшов красивий, динамічний дизайн етикеток, який привертає увагу і демонструє екологічну спрямованість бренду.
Повністю змінилася загальна стилістика етикеток. Колірна гамма набула виразності та глибини. Новий шрифт, а також вертикальне розташування назви торгової марки дало можливість зробити написи більш помітними і тим самим акцентувати увагу на бренді та продукті. Контраст візуального об’єму фонового малюнка та плоскої типографіки переднього плану створює враження тривимірності зображення.
+30%
Завдяки редизайну показник продажу продукції TM TORTILLA одразу продемонстрував інтенсивну динаміку, а за рік виріс на 30%. Безумовний приклад того, що якісний продукт має представляти гідна етикетка з дизайном, що продає.