
Зустрівши новий рік і активно повертаючись у робочий ритм, світ ставить питання: які тенденції графічного дизайну будуть трендовими в 2022? Яким стане новий дизайн етикетки та упаковки? Як зміниться фірмовий стиль та айдентика?
Нас, звичайно, це також цікавить. І щоб отримати відповідь, ми провели ґрунтовний ресерч. Вивчили безліч експертних думок, а також проаналізували очікування наших замовників. З цих теоретичних і практичних даних ми склали власний прогноз.
Отже, на що звернути увагу, до чого готуватись і чого очікувати у графічному дизайні 2022?
1. Вперед у минуле: новий погляд на вічні теми дизайну
Реінкарнація моди на брутальні мартенси, косухи та авіатори доводить: рок-н-рол живий. Для одних це ностальгія за яскравою юністю, для інших – свіжа енергія нових вражень. З упевненістю можна сказати, що ця тема залишиться популярною найближчим часом і у графічному дизайні. Прийом, що ідеально підходить для етикетки на банку крафтового пива, упаковки горішків, сухариків, чіпсів або створення айдентики для ігор.

Дизайн: TCD
Те саме стосується моди на пін-ап, яка також повернулася. Барвисті апетитні картинки у стилі 60-х використовуються для дизайну упаковки та етикеток товарів продуктової групи, наприклад, кондитерських виробів, шоколадних цукерок, легких алкогольних напоїв, соку, косметики, білизни, побутової хімії, оформлення рекламних банерів та постерів.

Дизайн: TCD
Психоделічні мотиви з калейдоскопом неонових кольорів і формами, що перетікають, також залишаються на гребені хвилі. Такий дизайн однозначно привертає увагу та застосовується при розробці етикеток та пакування для продукції широкого спектру – від чаю до канцелярських товарів.

Дизайн: baugaus
Класика вічна, і кожен новий сезон використовує її натхненну силу. Графічний дизайн у класичному стилі – безпрограшний та однозначно гідний варіант, коли стоїть завдання підкреслити якість, стабільність, вірність традиціям, респектабельність бренду.

Дизайн: TCD
2. Два в одному: текстоцентричний дизайн
Дизайн, в основі якого знаходиться ексцентричний шрифт. Літери незвичайної форми та кольору стають не лише смисловим, а й візуальним виразом ідеї. Вони самодостатньо заповнюють простір, замінюють картинки і дають можливість не стільки прочитати, скільки відчути інформаційне повідомлення.
Креативний шрифтовий дизайн є ефективним у різних галузях, починаючи від створення логотипу до розробки етикетки на пиво, оформлення упаковки ліків, зубної пасти або печива. Він легко пізнаваний і запам’ятовується на підсвідомому рівні. Ексклюзивні зображення літер можуть поєднуватися з традиційними шрифтами, якими доноситься необхідна споживачеві інформація.

Дизайн: Date of Birth
3. Спокій та гармонія: дизайн мрії
Світ втомився від ковідної турбулентності, економічних та політичних потрясінь. Людям хочеться полегшено зітхнути та розслабитися. Тому одним із найбільш затребуваних трендів найближчого часу буде гармонійний, збалансований дизайн, що дає відчуття безпеки та спокою.
Приглушені і додаткові тони, приємні світлі відтінки, спрощені шрифти, що добре читаються, повітряний мінімалізм дарують ту саму необхідну легкість сприйняття. У дизайні етикетки та упаковки цей тренд також проявляється блискучими гладкими або навмисно текстурованими поверхнями, що позитивно впливають на тактильні рецептори та додають ще один вимір спокою.

Дизайн: 1AM Leotrim
4. Об’єми та ілюзії: графічний дизайн із 3D імітацією
Інноваційний дизайн з витонченою тривимірною графікою – ще один тренд сучасної упаковки та етикетки. Гра з глибиною та ілюзією – вірний спосіб справити враження. Таке зображення притягує погляд, змушуючи зупинитись перед вітриною або білбордом. Оскільки для створення цього дизайну потрібна певна технічна база, він апріорі сприймається як передовий та прогресивний. Це ідеальний дизайн для упаковки високотехнологічної продукції та гаджетів.

Дизайн: Stoic via Dieline
5. Дифузія кольору: дизайн із акцентами
Простий білий фон наповнюється життям завдяки напиленню кольору. Такі острівці барвистого туману прикрашають упаковку та стають візитною карткою торгової марки. Прийом розмиття в графічному дизайні не новий, але в подібному контексті він дійсно актуальний. При цьому для доповнення яскравих елементів слід використовувати шрифти без засічок та монохромні елементи, тоді етикетка або упаковка виглядатимуть вишукано та преміально.

Дизайн: Adamk
І тут настав час згадати про наймодніший колір 2022 року. За версією Інституту кольору Pantone у найближчі 365 днів на нас чекає домінування лавандового відтінку Very Peri (17-3938). Цей колір є унікальним тим, що він абсолютно самостійний, створений за допомогою цифрових технологій, а не з існуючої палітри, як це робилося раніше.
Студія ТСД – створення дизайну для вашого бізнесу
Багато трендів графічного дизайну 2022 є наслідком вдалих знахідок та напрацювань. Однак, без сумніву, новий рік готує нам ідеї та рішення, які стануть справжнім проривом. Будьте з нами, ми реалізуємо ваші потреби в ефективному дизайні, що продає, та який принесе вам успіх на ринку.
Pingback: На шляху до ЄС: змінюйте дизайн пакування завчасно