
ГІДНИЙ ДИЗАЙН - ОБОВ`ЯЗКОВА ЧАСТИНА
НЕВІДВОРОТНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕСУ

Настав час змін!
Війна знищує все напрацьоване роками. Відбувається битва між темрявою і світлом по всіх фронтах.
Протистояння між заскорузлою радянщиною та світлим майбутнім. Виникає нагальна потреба - позиціонування вітчизняної продукції. Закріпити за нею статус сучасної, якісної, на рівні кращих світових взірців.
Час спресований і змушує швидко приймати важливі рішення.
Зараз важливо створити чіткі, лаконічні, графічні образи, що підкреслять на полицях ваш продукт,
запам`ятаються надовго і стануть дружніми для споживача.
Наша команда тримає руку на пульсі трендів, створює маркетингові програми,
надає професійну консультацію, пропонує вдалі рішення.
Наш Український продукт - унікальний і вартий зайняти достойне місце на світових ринках!

ДИЗАЙН ЯК РУШІЙНА СИЛА ДУХУ БРЕНДУ

Розробка фірмового стилю і упаковки для компанії "Ферма Маркет"

Фірмовий стиль - ключ до серця і розуму споживачів

СТИСЛО ПРО ГОЛОВНЕ
Актуальні вимоги і цілі при створенні дизайну айдентики та упаковки
та візуальна складова продукції у взаємодії зі споживачем.
ГОЛОВНА ФУНКЦІЯ УПАКОВКИ:
- - Допомога споживачу не помилитися у виборі продукції.
- - ВИРІЗНЕННЯ СЕРЕД КОНКУРЕНТІВ. Унікальність звучання, впізнаванність бренду.
- - Якість упаковки та відмінний друк ПІДКРЕСЛЮЄ СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ, що застосовуються компанією.
- - Мінімалізм. Просто - не значить примітивно. Лаконічно - означає "БЕЗ ЗАЙВОГО".
- - Врахування актуальних тенденцій: екофрендлі, КРАФТ, унікальні українські шрифти та графіка.
- - Адаптивність та гнучкість: вчасна зміна елементів дизайну на НАЗРІЛИЙ ЗАПИТ РИНКУ та споживачів.
- - ПЕРЕВЕРШУВАТИ ОЧІКУВАННЯ: додаткові сервісні функції упаковкия: захист від підробки, інформування про властивості та характеристики продукту, важливі посилання, рецепти, рекомендації щодо подачі тощо.
- - Підтримка незламності - духу, нації, кожного споживача та меседж ЄДНАННЯ.
- - Аутентичність та патріотизм (не плутати з "шараварщиною").

УКРАЇНСЬКА СУТНІСТЬ - СУЧАСНИМИ ЗАСОБАМИ
Українське - значить сучасне, актуальне, передове.

Розробка дизайну пляшки та етикетки для рідкого мила.
Мінімалістичний дизайн з використанням монохромного українського орнаменту.

Розробка дизайну етикетки - "сардельки".
Мінімалістичний дизайн з використанням військового патерну (піксель), прапору та патріотичним неймінгом.

Розробка дизайну етикетки - "ковбаса".
Мінімалістичний дизайн з використанням українського прапору та патріотичним неймінгом.
Код нації, що проявлений в зримих образах.

Розробка айдетики етикетки для преміальної горілки "Могутні Карпати".
Мінімалістичний дизайн з використанням силуету Карпатських гір та монохромного українського орнаменту

Трансформація чекає на кожного, хто планує вижити в нерівній боротьбі.

Ребрендинг етикетки для виноробні "Prince Trubetskoi Winery"
Нова реальність диктує нові правила. Виживають ті, хто адаптується.

Ребрендінг логотипу, етикетки та розробка конструктиву упаковки для сироварні "Virtuoso by Lukachivka"
Оздобте свій дизайн...

Ребрендинг - розробка логотипу, етикетки для фермерського господарства "Родинна Виноробня Зелениці"

Піднімати планку, рости якісно, формувати стиль - дорога, яку обирають переможці.

Розробка упаковки для компанії "Silver Food"
Сьогодення потребує нових підходів до позиціонування продукції.

Розробка фрмового стилю та упаковки для молочної ферми "Carpetta"
Майбутнє визначають ті, хто його окреслює (проєктує).

Розробка логотипу, етикетки та конструктиву упаковки для компанії "Ukrainian Craft Spirits"
Новий дизайн - нові ринки, нові горизонти для вдосконалення.

Розробка етикетки для компанії "РИБАК"
Залишатися на місці - обмежувати можливості.

Розробка бренду "Твоя Олія" - логотип, етикетка.

Нові ринки - нові горизонти для вдосконалення.

Розробка етикетки для компанії "Lionidzis Zvari".

Розробка етикетки для виноробні з Грузії "GRW"
Pingback: Час змін: новий переможний український дизайн
Pingback: Время перемен: новый победный украинский дизайн