Back to top
Бренды

На етапі створення бренду слід врахувати всі чинники, які можуть вплинути на його успішність. Для цього вже на початку розробки необхідно розуміти, на чому ґрунтується вартість створення бренду, і які функції в неї закладені.

Представляємо вашій увазі 7 факторів, які впливають на вартість бренду:

1. Аналітичні дослідження

Процес брендингу не може початися без цих досліджень. На цьому етапі проводять аналіз ринкової ніші і цільової аудиторії, на підставі отриманих даних створюють звіти і будують графіки. Такі дослідження покажуть, хто ваші конкуренти, що сприяло їх злетам і падінням.

2. Позиціонування бренду

Ви витратили багато часу та сил на створення вашого продукту і впевнені в його неповторності та необхідності, але як донести це покупцеві?  Це можливо зробити лише зрозумівши справжні бажання і потреби споживача.  Для цього необхідно влитися в середовище проживання вашого потенційного покупця, поглянути на світ його очима, пожити його життям, саме тоді можливо створити унікальний продукт, який матиме попит серед споживачів.

3. Розробка логотипу та фірмового стилю

Професійний логотип допоможе заявити про продукт, залучити нових клієнтів, підвищити рейтинг і довіру до торгової марки, він працює на вас 24 години на добу.  Логотип визнаний одним з основних елементів індивідуальності компанії.

Фірмовий стиль відображає загальну картину ідеї бренду, ідентифікує товар на ринку і впливає на залучення постійних клієнтів.

4. Створення шрифтів

Унікальний шрифт чудово доповнить фірмовий стиль.  В даному випадку мова йде не про Times New Roman, виділений жирним і курсивом , а про щось більше, про те, що приверне увагу та зупинить погляд.

5. Неймінг

Назва продукту дає покупцеві  безпосереднє розуміння предмета очікуваної покупки.  Назва товару має бути унікальною і запам’ятовуватися людям.

6. Легенда бренду

Недостатньо підібрати продукту гарну назву, адже будь-яка новинка на ринку передбачає окрему історію про її створення. Історія про зародження ідеї, створення товару, вигадана або реальна, саме вона на певному етапі буде себе продавати.

7. Рекламна кампанія

Реклама допомагає заявити про вашу продукцію або послуги, привернути увагу, донести споживачеві вашу унікальність та переваги. Вдала та ефективна рекламна компанія залучає цільову аудиторію, і завойовує постійних фанатів вашого бренду.

Наша команда створює бренди і втілює в життя найсміливіші задуми та креативні ідеї!

Пишіть нам.