Back to top
Разработка корпоративного стиля

Сьогодні складно уявити собі компанію без логотипу, товарного знака, торгової марки, і подібних атрибутів.

Індивідуальний дизайн фірмового стилю допомагає створити візуальний і смисловий образи компанії, що включають елементи, виконані в одному дизайні.

Основні елементи фірмового стилю:

  • товарний знак;
  • логотип і слоган;
  • фірмова гамма кольорів;
  • фірмовий шрифт;
  • візитка;
  • фірмовий бланк;
  • сувенірна продукція.

Фірмовий стиль в сучасному світі – це розпізнавальний знак для компанії, і ефективний маркетинговий інструмент.

Функції фірмового стилю:

  • збільшує впізнанність компанії;
  • зміцнює довіру партнерів і споживачів до бренду;
  • підвищує імідж компанії;
  • виділяє компанію серед конкурентів;
  • підсилює ефект реклами;
  • спрощує просування нових продуктів.

Фірмовий стиль, розроблений нашими фахівцями, – це сучасний, унікальний за стилістикою і оформленням образ вашої компанії.