Сьогодні складно уявити собі компанію без логотипу, товарного знака, торгової марки, і подібних атрибутів.
Індивідуальний дизайн фірмового стилю допомагає створити візуальний і смисловий образи компанії, що включають елементи, виконані в одному дизайні.
Основні елементи фірмового стилю:
- товарний знак;
- логотип і слоган;
- фірмова гамма кольорів;
- фірмовий шрифт;
- візитка;
- фірмовий бланк;
- сувенірна продукція.
Фірмовий стиль в сучасному світі – це розпізнавальний знак для компанії, і ефективний маркетинговий інструмент.
Функції фірмового стилю:
- збільшує впізнанність компанії;
- зміцнює довіру партнерів і споживачів до бренду;
- підвищує імідж компанії;
- виділяє компанію серед конкурентів;
- підсилює ефект реклами;
- спрощує просування нових продуктів.
Фірмовий стиль, розроблений нашими фахівцями, – це сучасний, унікальний за стилістикою і оформленням образ вашої компанії.