Back to top
, Біблія винороба – оригінальний каталог

Чи вірите ви у те, що робите? У бізнес, яким займаєтеся, в який вкладаєте енергію, ресурси і від якого чекаєте на гідну віддачу. Так покажіть його так, щоб у нього повірили інші, поведіть за собою, створіть культ свого вина. І допоможе вам у цьому ваш каталог винороба.

Що таке каталог винороба і навіщо він потрібний

Основні завдання каталогу виноробної компанії:

  • привернути увагу потенційного дилера,
  • наочно представити переваги продукції,
  • продемонструвати асортимент,
  • створити зручність користування.

 

каталог вина дизайн

Каталог винороба. Джерело https://www.lookoutco.com

Яким має бути каталог вина?

  • Вражаючим. Ваш каталог має бути помітним серед маси буклетів конкурентів і залишитися в пам’яті того, хто його бачить.
  • Інформаційним. Каталог виноробні повинен містити основні відомості щодо пропонованих вин і самого виробника, у тому числі фото, описи, контакти.
  • Переконливим. Каталог покликаний викликати довіру до бренду та продукції, результатом якого стане активний інтерес цільової аудиторії та ваша взаємодія.

каталог вина дизайн

Тренди дизайну каталогу виноробної компанії

  • Читабальний текст та сучасні шрифти
  • Фірмовий стиль та структурована подача інформації
  • Якісний візуал: фото пляшок у єдиному стилі, сучасні ілюстративні фото (виноградники, виробництво, команда)
  • Смислове наповнення: цінності, історія, легенда
  • Гастрономічні рекомендації до вин
  • Структуризація подання інформації про вино: назву, рік, особливості
  • Іконки, виноски

Ідеальний каталог виходить за межі пляшок. Це ефективний інструмент продажу. Найкращі каталоги за допомогою зображень та текстів формують активну потребу у цільової аудиторії та стимулюють попит на продукцію.

каталог вина дизайн

Каталог вина. Источник https://cfnapa.com

Де і як замовити каталог вина

Шановні виробники вина! Якщо ви хочете ідеальний каталог – звертайтесь до студії дизайну ТСД.

Провівши рекламний і дизайнерський аудит каталогу вашої компанії, ми створимо вам новий каталог з 0 або кардинально піднімемо рівень існуючого.

Ми пропонуємо такі підходи до створення каталогу вина:

1. «Ремонт»

Виправлення помилок у наявному каталозі:

  • коригуємо фотографії
  • доопрацьовуємо композицію
  • адаптуємо по всіх канонах сучасної верстки
  • додаємо сторінки з новими винами, новими лінійками етикеток.

Це швидкий за реалізацією, мінімальний за бюджетом варіант, що покращує якість каталогу зі збереженням звичного стилю, а значить впізнаваності.

2. «Реконструкція»

Внесення значних змін до існуючого каталогу зі збереженням загальної стилістики. Додаємо авангардності, формуємо нове сприйняття існуючих просторів.

  • наводимо фотографії до єдиного стилю
  • змінюємо шрифти, робимо більш читабельними, звичними для європейського користувача
  • редагуємо тексти, додаємо переклад на обрану мову (німецька, французька на вибір)
  • виконуємо сучасну верстку
  • додаємо сторінки (нові розділи, нові фото, які додадуть буклету характерний колорит, індивідуальність, не схожість з конкурентами, виключать «наслідуваність»)

Це оптимальний варіант щодо вкладення часу та коштів, результатом якого є синхронізація з активним маркетингом.

3. «Новобудова»

Створення нового, сучасного каталогу, призначеного для продуманого виведення вина на внутрішні та зовнішні ринки (ЄС, Азія, США та інші країни). Найперспективніший маркетинговий варіант.

  • розробляємо стратегію буклету – як інструменту, що продає, на 3 – 5 років на зарубіжних ринках.
  • створюємо індивідуальний стиль оповідання, пропонуємо як зв’язати буклет з іншими маркетинговими інструментами (WEB/Digital)
  • пропонуємо на вибір кілька варіантів подачі у різних стилях
  • проводимо фотосесію
  • пропонуємо слогани для 2-3 ринків
  • пишемо нові тексти, адаптуємо переклад 2-3 мовами, враховуючи сленгові особливості

Це найбільш ефективний варіант дизайну каталогу, при цьому потребує найбільшого вкладення часу та інвестицій. Стиль дизайну та подачі інформації буклету довгий час буде актуальним.

При цьому слід враховувати, що при запуску нового каталогу можливе сприйняття абсолютно нового продукту з боку вже знайомих з продукцією винороба дилерів. Впізнаваність та наступність з початковою версією каталогу може бути знижена або зовсім втрачена. Але це стосується переважно освоєного ринку і не має відношення до нових країн.

Щоб замовити каталог винороба, заповніть форму