Брендинг і дизайн логотипу – як зловити натхнення?
З чого починається створення логотипу? З думки, пошуку, осяяння. Це творчий процес, результатом якого є унікальний і сильний дизайн. Так що без натхнення тут не обійтися. Але натхнення примхливе – іноді воно є, іноді його немає. Чекати, коли воно дозволить з’явитися, ваші клієнти не будуть. Сьогодні ми ділимося досвідом, як, створюючи логотип, поєднати професіоналізм і креативність.
Розробка логотипу: секрети пошуку ідей
Логотип – це візуальне відображення бренду. Зображення, яке формує стійку асоціацію з компанією або торговою маркою. Завдання брендингового агентства – створити виразний логотип, що запам’ятовується. Як же це зробити з чистого аркуша? Де шукати ідеї?
Інформація – основа брендингу
Приступаючи до розробки фірмового стилю та створення логотипу, бажано отримати якомога більше інформації. Історія компанії, її філософія, плани розвитку – все це допоможе надихнути вас на ідею, яка дозволить рухатися в правильному напрямку.
Наприклад, в основу ідеї дизайну логотипу автомобільного концерну Mitsubishi лягло об’єднання фамільних гербів його засновників. Золоті промені логотипу компанії Mercedes-Benz символізують плани підкорення трьох стихій – землі, води та повітря.
Ідеї для дизайну логотипу: надихаємось найкращими
У пошуках ідей для брендингу та розробки логотипу досліджуйте багаті простори інтернету, вивчайте спеціалізовані ресурси, читайте книги, пізнавайте навколишній світ. Не обмежуйтесь виключно професійними інтересами, заходите в суміжні області.
Переглядайте роботи дизайнерів і художників. Можливо, в них ви знайдете те, що вас надихне на створення логотипу. Будьте в курсі нових трендів, пам’ятайте про класику.
Зверніть увагу на корпоративну символіку компаній аналогічного розміру і сфери діяльності. Можете діяти за принципом виключення, відкидаючи зайве і генеруючи протилежне.
І над чим би ви не працювали, будь то логотип, дизайн упаковки, самоклеючої етикетки, наклейки або стікера, – принцип один. Шукайте всюди, вбирає краще, створюйте унікальне!
Розробка логотипу: сам собі порадник
Ще одне безцінне джерело ідей для графічного дизайну – ваші нереалізовані напрацювання. Можливо, в них ви знайдете раціональне зерно. Перегляньте свої записи, ескізи і робочі архіви. І навіть, якщо ви нічого цікавого не виявите, сам пошук може стати стимулом для натхнення.
Малюйте, грайте ключовими словами, образами і кольором. Корисним для створення логотипу може виявитися складання так званої mind map. Зібравши на одному аркуші всі свої знахідки, поєднуйте несумісне, компонуйте схоже. Наочне подання інформації швидше приведе вас до мети.
Бувають ситуації, коли бездіяльність стає оптимальною стратегією. Працюючи над створенням бренду, не метушіться, судорожно хапаючись за будь-яку ідею. Дайте мозку відпочити. Можливо, вам просто потрібне перезавантаження. Займіться справами, що не мають відношення до поточного проекту.
Спілкування з друзями, кіно, театр, вилазка на природу або подорож можуть зробити диво. А якщо ви не можете дозволити собі відпочинок, приділіть більше уваги іншій роботі. Відпочиньте, а потім поверніться до складної задачі з новим силами.
Студія дизайну TCD – професійний брендинг і створення логотипів
Характерна відмінність професіоналів – якісна, швидка і результативна робота. Головна перевага наших дизайнерів – безумовний талант, помножений на професіоналізм.
Це дозволяє нам в найкоротші терміни створювати найкращі рішення в галузі брендингу. Замовити логотип і брендинг ви можете по телефону +38 (044) 331-90-30.