Back to top
продающая упаковка

Як часто наш погляд зупинявся на прекрасній коробці цукерок або печива, а рука так і тяглася за нею! У чому ж секрет привабливості упаковки для солодощів, яка зводить з розуму і змушує забути про все на світі? Що таке упаковка, яка продає?

Загальні вимоги до упаковки для кондитерських виробів

Упаковка для кондитерських виробів не просто важлива, вона обов’язкова. Відповідно до законодавства України продаж продуктів харчування покупцеві необхідно здійснювати в упаковці, якщо не передбачені інші спеціальні умови.

Величезне значення має практичність упаковки, саме вона захищає солодощі від впливу зовнішнього середовища та при транспортуванні.

Високі вимоги пред’являються до безпеки упаковки і властивостями, що впливають на якість і смакові характеристики продуктів. У виробництві упаковки для кондитерських виробів слід використовувати матеріали, що мають сертифікати, які підтверджують їх придатність для виготовлення харчової упаковки та етикетки.

Велику роль відіграє інформативність упаковки для кондитерських виробів. Вона повинна містити необхідні відомості про продукт і виробника.

Естетичність упаковки – це окрема значуща тема. Упаковка для кондитерських виробів повинна створювати настрій, адже солодощі – це завжди свято. І створення такої упаковки – справжнє мистецтво.

І найголовніше – упаковка повинна продавати! Ідеальна упаковка для солодощів – це гідна оправа, в якій ласощі виглядають ще смачнішими і бажанішими. І як тут втриматися, щоб не купити!

упаковка кондитерських виробів

Секрети упаковки яка продає для кондитерських виробів

Що таке дизайн упаковки який продає для кондитерських виробів? Привабливий для покупця, максимально мотивуючий зробити покупку.

Основні аспекти, на які слід звернути увагу при розробці дизайну упаковки для кондитерських виробів:

  • Ідея. Оригінальна, креативна, стильна упаковка для солодощів – мрія і покупця, і продавця. В першу чергу тут вдала ідея – це п’ятдесят відсотків успіху. Інша частина – правильна її реалізація, включаючи розробку дизайну та технічне втілення.
  • Колір. Він повинен бути смачним. Хоча поділ кольорів на їстівні / неїстівні досить умовний, все ж слід уникати явно епатажних поєднань. На відміну від інших груп товарів, тут ефект шоку може спрацювати не на користь продажам.
  • Оформлення. Можливості сучасного поліграфічного устаткування дуже широкі. Використання різних видів післядрукарської обробки в рази підвищують привабливість упаковки для солодощів. Тиснення золотом або сріблом, рельєфна фактура, висікання – варіантів оформлення упаковки багато, користуйтеся цим клондайком.
  • Кількість інформації. Досить, але без надмірностей. Якщо розміри упаковки для солодощів малі, щоб вмістити всю необхідну інформацію, використовуйте можливості багатошарових етикеток.

дизайн упаковки

Дизайн упаковки для солодощів повинен бути в міру яскравим, привертати увагу, підкреслюючи красу кондитерських шедеврів.

При розробці дизайну упаковки для кондитерських виробів слід враховувати переваги цільової аудиторії. Дитина буде в захваті від тістечка в яскравій барвистій коробочці, прикрашеної милими звірятами чи персонажами його улюблених мультфільмів, увінчаною красивим бантом. У любителів екологічного стилю і здорового харчування більшу довіру викличе проста упаковка з крафтового картону, перев’язана мотузкою.

Дизайн упаковки яка продає від компанії TCD

Якщо ви хочете, щоб ваші кондитерські вироби миттєво знаходили своїх покупців, звертайтеся до нас. Ми пропонуємо повний комплекс послуг – від розробки логотипу, до створення дизайну етикетки і упаковки. Наші фахівці знають, як зробити упаковку яка буде продавати, а бренд – популярним.

Брендингове агентство TCD допоможе зробити вашу продукцію впізнаваною та вивести її на новий високий рівень продажів.