Back to top
obrazovania

Необхідність в просуванні освітніх послуг з’явилася порівняно недавно, але вже активно набирає обертів. У зв’язку з цим виникає необхідність якісного просування даного продукту на ринку послуг.

Необхідно зрозуміти особливості освітнього маркетингу. Головна мета даного продукту – це знання, тобто задоволення потреб студентів в навчанні. По суті, клієнт купує знання по заздалегідь обумовленому тарифу. Відповідно до позиціонування будуються реклама, дизайн, і брендинг.

Індивідуальний стиль навчального закладу підкреслюється в рекламних кампаніях на білбордах, в друкованій продукції та в соцмережах, що сприяє загальному просуванню бренду. Однак, зауважимо, що рекламні кампанії для сфери освіти мають ряд специфічних нюансів.

По-перше, дана послуга дуже вибіркова, і не підходить не всім клієнтам.  Це означає, що перед формуванням рекламної кампанії потрібно ретельно аналізувати цільову аудиторію, щоб запропонувати їй максимально релевантну продукцію.

Переважна більшість потенційних студентів – це молоді юнаки та дівчата віком до 30 років. У просуванні бренду важливо використовувати соцмережі, саме тому так важливо заздалегідь продумати якісний дизайн груп в соцмережах і оформлення каналу на Youtube. Дизайн повинен бути мінімалістичним, з акцентом на якість та рівень пропонованих освітніх послуг. Не забувайте, що ви рекламуєте не сам дизайн, а перш за все освітню послугу, тому оформлення рекламної кампанії не повинне відволікати від суті проекту. Гармонійне поєднання візуальних та інформативних блоків допоможе вам значно збільшити залучення клієнтів і підвищити значимість послуг в конкурентному середовищі.

Фахівці компанії «ТСД» розроблять ефектний дизайн для просування вашого навчального закладу, який принесе вам нових клієнтів і прибуток.