Back to top

Розробка айдентики, етикетки, упаковки

niike лого

Основна мета логотипу – підвищити впізнаваність того чи іншого бренду в конкурентному середовищі. Відповідно ваш логотип повинен бути максимально простим, унікальним, якісно виконаним. Адже у ваших конкурентів з тієї ж галузі також є досить впізнаванні логотипи, тому ваш повинен бути більш функціональним і таким, що запам’ятовується.

Серед різновидів логотипів можна виділити наступні:

1) Логотип буквений – як правило, складається з однієї або декількох букв.

2) Символьний логотип – складається з графічних і (або) буквених символів.

3) Логотип, що складається з емблеми, – комбінація ілюстрації та текстової інформації.

4) Тип логотипу «Логослово» – включає в себе тільки букви.

5) Абстрактний логотип – створюється спеціальний символ, що втілює в собі концепцію компанії.

Найпершим відомим логотипом вважається зображення собаки по кличці Ніппер, яка уважно прислухається до грамофону. Логотип з’явився в 1900 році і сьогодні в дещо переробленому вигляді прикрашає вивіску музичного каналу від магазину HWV.

, Правильний логотип для оформлення бренду

Навіть успішні компанії нерідко змінюють свої логотипи. Викликано це, як правило, декількома основними причинами. Перш за все – прагненням освіжити бренд через ребрендинг. На другому місці в списку стоїть зміна напрямку діяльності компанії або ж нові тенденції на ринку. Наприклад, якщо розглянути всесвітньо відому корпорацію Apple, то перший логотип із зображенням Ісаака Ньютона під яблунею вже давно став історією (з’явився в 1976 році, а в 1977 році був замінений на райдужне надкушене яблуко). Мінімалістичний логотип з яблуком протримався до 1998 року. А в 2007 році з’явився сучасний логотип – яблуко з металевими відблисками, який і сьогодні ви бачите на всій продукції корпорації «Apple».

, Правильний логотип для оформлення бренду

Більш консервативна в плані ребрендингу – південнокорейська компанія SAMSUNG – також зверталася до зміни свого логотипу. У перекладі з південнокорейського назва корпорації означає «три зірки». Тож не дивно, що в перших варіантах логотипів фігурували зірки. І тільки в 1993 році SAMSUNG зважилася кардинально змінити свій логотип, повністю відмовившись від зірок.

, Правильний логотип для оформлення бренду

Дизайн логотипів компанії COCA-COLA зазнав безліч змін за більш ніж столітню історію свого існування. У 1893 році у компанії з’явився логотип – каліграфічний напис з використанням шрифту «Спенсер». Дивно, але створив логотип не дизайнер, а бухгалтер Френк Робінсон, близький друг власника компанії COCA-COLA. На початку 80-x років у зв’язку із загостренням конкуренції й активними діями на ринку напоїв компанії PEPSI, COCA-COLA змінює свій логотип на New Coke. Продажі в результаті цього маркетингового ходу різко пішли на спад. Споживачі були незадоволені, в зв’язку з чим компанія була змушена повернути назву COCA-COLA.

, Правильний логотип для оформлення бренду

Логотип PEPSI-COLA також зазнав значних змін. Перша версія 1903 року було відверто провальною. У 1962 році з’явився всім знайомий триколірний м’ячик, в якому вже не було приставки «COLA». Починаючи з цього моменту, компанія позиціонується як гідний конкурент COCA-COLA.

, Правильний логотип для оформлення бренду

Фахівці студії «ТСД» розробить для вашої компанії працюючий логотип, який запам’ятається та прослужить вам довгі роки.