Back to top
Разработка дизайна упаковки

У дизайні алкогольної продукції основне завдання – виділитися на фоні конкурентів. Так як на полицях магазинів зазвичай розташовується безліч пляшок, окремому виробникові досить складно виділитися. Саме тому унікальна упаковка для винної продукції особливо актуальна.

Основні тенденції в дизайні алкогольної продукції орієнтовані на креативні форми пляшок, які не тільки привертають до себе потенційного споживача, а й «розповідають» про напій і концепцію компанії.

Але не тільки форма грає в дизайні винної продукції важливу роль. Не менш цікаві дизайнерські рішення в сфері кольорової гами. Кожен колір не випадковий – він завжди викликає у споживача певні асоціації. Наприклад, в оформленні горілки присутні прозорі тони (символізують чистоту продукту), в той час як молодіжний коктейль завжди яскравий і барвистий.

Упаковка алкогольної продукції завжди мінімалістична, так як її метою є акцент на самому продукті. Написи на винних етикетках досить лаконічні й ємні, не насичені подробицями.

Щоб привернути увагу покупців, виробники пускаються на певні хитрощі. Наприклад, дороге вино загортається в хутряну, джинсову або дерев’яну упаковку. А подарункові вина з’являються на полицях магазинів в керамічному посуді.

Останнім часом на ринку все частіше з’являються інтерактивні упаковки, які в буквальному сенсі слова взаємодіють з покупцями. Наведіть смартфон на пляшку, підключіть спеціальний додаток – і пляшка «розповість» вам про історію продукту, виробника та інші цікаві факти.

Дизайн упаковки алкогольної продукції не стоїть на місці. Фахівці дизайн-студії «ТСД» розроблять вам креативну етикетку та упаковку, які допоможуть вам швидко залучити нових клієнтів.