Back to top
что такое бриф

З чого починається практичний етап створення дизайну? З конкретизації побажань замовника і оформлення брифа. Бриф – це документ, в якому зафіксовано основну інформацію, що стосується проекту, визначено мету і завдання майбутньої співпраці.

По суті, бриф є своєрідним переліком ключових моментів дизайну. Бриф на розробку дизайну допомагає скласти більш повну картину про проект перед початком робіт і не дає в процесі творчого пошуку відхилитися від обраного курсу.

Що важливо знати про бриф

За формою бриф студії дизайну може являти собою анкету, в якій містяться питання, що дозволяють окреслити коло робіт. Замовник заповнює первинний варіант, який уточнюється і, при необхідності, допрацьовується. При цьому можуть вноситися виправлення в текст, незначні зміни, що стосуються колористики або компонування майбутнього дизайну. Після етапу правок і узгодження бриф остаточно затверджується і підписується сторонами.

Підписаний бриф дає старт до початку робіт і зміні не підлягає. У разі, якщо під час або після закінчення робіт клієнтом висловлюється побажання внести зміни в діючий бриф, він анулюється та складається новий. Це розцінюється як нова робота та відповідно оплачується.

как составить бриф

Як скласти бриф на розробку дизайну

Бриф складається в довільній формі. У ньому, по-перше, повинна міститися загальна інформація: найменування і контактні дані замовника, плановані терміни виконання роботи. По-друге, в брифі повинен бути описаний продукт, для якого розробляється дизайн, його назва, торгова марка, визначена цільова аудиторія.

І звичайно, бриф містить детальні питання, що стосуються самого завдання. Як приклад: 

  • дизайн / редизайн;
  • одиничний продукт / лінійка;
  • наявність обов’язкових графічних / текстових елементів;
  • переваги / обмеження за колірною гамою тощо. 

Наприклад, замовник проти використання неонових кольорів в дизайні. Це обов’язково має бути відображено в брифі.

У брифі важливо вказати мету, якої передбачено досягти за допомогою цього проекту. Чим точніше будуть відповіді, тим менше непорозумінь виникне в процесі роботи. Бриф на розробку дизайну допомагає замовнику продумати свої потреби, більш чітко уявити бажаний результат, а виконавцю – зрозуміти, що від нього вимагається.

бриф

Замовити дизайн в Києві

Студія ТСД – створення графічного дизайну, розробка фірмового стилю, брендування продукції. Замовити послуги і заповнити бриф на створення дизайну ви можете тут. Запрошуємо до співробітництва! Працюємо з українськими і зарубіжними компаніями, підприємцями та приватними особами.