Back to top

Розробка айдентики, етикетки, упаковки

adv-ukraine

В Україні спостерігається зростання витрат на рекламу й дизайнерські послуги в сфері розвитку рекламних кампаній. Тільки за минулий рік цей показник збільшився в середньому на 28%, що говорить про небувалий розвиток даної галузі в нашій країні. Принаймні за останні 14 років таких сплесків не спостерігалося.

Насамперед, це стосується реклами на радіо. А ось рекламу на ТБ банківський сектор, наприклад, знизив, віддавши перевагу радіо та пресі. Значні кошти у просування брендів вклали фармацевтичні компанії – тут зростання інвестицій в радіо рекламу у окремих компаній досягло 600%. Не відстають від колег і представники великих техномаркетів («Розетка», «Фокстрот» та ін) Щоб заощадити на ТБ рекламі, багато власників бізнесу перейшли в Інтернет – тут реклама не менш ефективна, але значно доступніша за ціною.

Реклама на телебаченні залишається популярною серед алкогольних, фармацевтичних компаній, а також сфери розваг. Серед рекламодавців на українському телеринку лідирують зарубіжні компанії – вони витрачають на рекламу близько 52% від загальної вартості.

Значно зросла популярність реклами у друкованих засобах масової інформації, і відповідно рекламний дизайн сьогодні орієнтований саме на ці формати. Найбільшим попитом користуються рекламні площі в журналах від Burda Україна», «Едіпресс Україна», «Сьогодні Мультімедіа» та інші.

Цікаві показники у сфері політичної реклами в Україні. Звичайно, в основному витрати на рекламу – інформація конфіденційна, однак деякі дані все-таки вдалося отримати.

 

, Чи впливає бюджет на успіх рекламної кампанії в Україні?

Однак, як показує практика, великі бюджети на рекламу ще не означають перемоги. Наприклад, проект Королевської під назвою «Україно, Вперед!», на який було витрачено понад 300 у.о. на одного виборця, закінчився повним провалом. Очевидно, що якісно – це не завжди дорого.