
Кількість мобільних додатків росте в геометричній прогресії, все більше компаній використовують їх в якості потужного маркетингового інструменту. Тому робота з мобільними додатками сьогодні має дуже важливе значення – як по розробці, так і по їх просуванню в конкурентному середовищі.
Найуспішніші додатки для смартфонів ніколи не брали участь в конкурентній боротьбі – їх творці просто знайшли і зайняли вільну ринкову нішу, і тепер мало хто може стати їх гідним конкурентом. У той же час додатки корпорацій-гігантів (Google, Pokemon Co. та інші) піднімаються за рахунок величезних інвестицій в рекламу.
Крім популярності самих додатків, значно активізувався так званий мобільний шопінг – тобто покупки товарів через додатки. В середньому щорічно кількість покупців через додатки збільшується на 30%.
Ще одним трендом розвитку мобільних додатків є програми, що забезпечують потокове мовлення та трансляцію спортивних заходів.
На одного користувача в середньому припадає близько 30 додатків на місяць. Найбільше часу користувачі витрачають на соціальні мережі, а також месенджери. Трохи менше часу витрачається на сервіси таксі, відеопередачі та інші популярні заняття. При цьому найбільше мобільні додатки поширені в країнах Азії.
За часом використання додатків для мобільних пристроїв показники також зростають з року в рік. Наприклад, в 2016 році ця цифра досягла 900 мільярдів годин, тобто кожен користувач системи Android в середньому 2 години на день проводить в своїх додатках. А ось на iOS тільки за рік кількість використання додатків за часом збільшилася аж на 80%, і все завдяки користувачам з Азії.
Разом з популярністю додатків зростає і кількість їх розробників. За найскромнішими підрахунками зараз їх близько 2,3 мільйона (статистика від журналу «Forbes»). Хоча вважати всіх розробників успішними не варто – лише невелика їх кількість дійсно успішні, в той час як переважна більшість ніяк не можуть запустити хороші додатки, які б продавали.
Скільки коштують послуги розробника мобільних додатків
В середньому сервіс розробника мобільного додатку коштує близько 25 доларів на годину. Але професіонали з достатнім досвідом роботи, беруть трохи більше – від 30 до 40 доларів на годину. Фахівці рекомендують вибирати саме таких розробників, так як вони надають хороші гарантії.
Основні види додатків
Бізнес можуть зацікавити деякі з основних видів мобільних додатків, які вже існують на ринку.
По-перше, це безкоштовні додатки з рекламою. Користувач не оплачує скачування програми, зате під час використання буде змушений переглядати рекламу. За цю рекламу розробник або компанія-власник додатку отримує грошову винагороду.
Другим видом додатків є так звані Freemium. У таких додатках базові ознайомчі функції йдуть безкоштовними, а от додатковий функціонал вже доведеться купити. Це можуть бути додаткові рівні в грі, автоматизація роботи бізнес-додатків та інші корисні фічі.
Платні додатки – сегмент, який говорить сам за себе. Ви платите гроші за скачування і тут же отримуєте готовий, повністю функціональний продукт. Мінус в тому, що платні програми приблизно в 500 разів менш популярні, ніж безкоштовні або частково безкоштовні.
Креативні маркетологи придумали ще один варіант монетизації – це покупки всередині програми. Наприклад, через багато додатків можна купувати одяг, гаджети, а сервіси знайомств дозволяють відправити реальні подарунки коханим.
Додатки з підпискою – такий прийом використовується інформаційними продуктами, наприклад – сервісами з впорядкування файлів, новинами і т.д. Хочете отримувати регулярну підписку – заплатіть за неї.
Додатки, що включають спонсорство – досить оригінальний вид мобільних додатків. Платять тут не користувачі, а власники додатків користувачам за виконання певних дій з додатками. Наприклад, додаток RunKeeper колись виплачував винагороду за певну кількість кроків.
А замовити дизайн для програми ви можете в нашій студії «ТСД».