
Дизайн упаковки для чіпсів не може бути нудним. Адже чіпси – це радість, веселощі і задоволення. Вони не відносяться до продуктів першої необхідності, проте багатьом людям життя без чіпсів здається прісною.
Популярність чіпсів дуже висока. Але і конкуренція в сегменті ринку снекової продукції досить потужна. І в затребуваності чіпсів того чи іншого виробництва величезну роль грає вдала реклама і хороший дизайн упаковки для чіпсів.
Упаковка для чіпсів: особливості та ключові вимоги
Вимоги до упаковки для чіпсів визначаються специфікою продукту: крихкістю, сприйнятливістю до вологи і сторонніх запахів, високим вмістом жирів і спецій.
Упаковка повинна захищати чіпси від зовнішнього впливу, зберігати їх свіжість, смак і хрусткі властивості. Упаковка для чіпсів має бути зручною і практичною, не викликати складнощів при використанні і транспортуванні. І, звичайно, упаковка для чіпсів повинна бути привабливою.
Види упаковки для чіпсів
Чіпси продаються в пакетах, коробках, тубусах і навіть банках. Найпоширенішою є гнучка упаковка для чіпсів. Вона легка і відрізняється невисокою вартістю. Картонна, металева або інша тверда упаковка чіпсів є більш дорогим варіантом. Але і більш надійним, що забезпечує збереження продукту в будь-яких умовах.
Дизайн упаковки для чіпсів: головні тенденції
Яким повинен бути дизайн упаковки для чіпсів?
- Помітним – щоб покупець відразу знаходив свій улюблений продукт на полицях магазину.
- Апетитним, таким, що викликає приємні асоціації з майбутнім насолодою хрусткими та смачними чіпсами.
- Унікальним, таким, що підкреслює достоїнства і виділяє серед маси аналогічної продукції на полицях магазинів.
Дизайн упаковки для чіпсів залежить від маркетингової стратегії бренду. Найбільш ефективними методами є такі:
- життєрадісний, яскравий, динамічний дизайн – безпрограшний варіант для молодіжної аудиторії. Чіпси позиціонуються як модний і необхідний елемент стилю життя сучасної людини. У дизайні можуть бути присутніми гумористичні мотиви і різні персонажі;
- підкреслення натуральності та органічного походження продукту. Дизайн упаковки чіпсів може бути виконаний в екостилі. Такий похід дозволяє стерти стереотипи і викликати довіру покупців;
- акцент на преміальності продукції. Мінімалістичний дизайн упаковки чіпсів зі стриманою графікою і чітким шрифтом призначений для справжніх поціновувачів.
Створення дизайну упаковки для чіпсів вимагає ретельного вивчення цільової аудиторії, аналізу конкурентного середовища і розуміння основних трендів. Грамотний і креативний дизайн приваблює покупців і сприяє комерційному успіху продукту. Тому довірити розробку дизайну упаковки або етикетки слід професіоналам.
Студія дизайну ТСД – дизайн упаковки і етикетки
Хочете ефективний дизайн упаковки або етикетки для своєї продукції? Не втрачайте часу! Замовити дизайн упаковки і етикетки ви можете прямо зараз – безпосередньо на нашому сайті або за телефонами, вказаними в контактній інформації.
Ознайомитися з прикладами наших робіт можна на сторінці портфоліо.