
Навіть найдосконаліший дизайн упаковки з часом може втратити актуальність. Змінюється мода, смаки покупців, філософія бренду і його стратегія. І часто для позитивних змін в динаміці продажів необхідно виконати редизайн упаковки.
Упаковка товару – це те, з чим покупець взаємодіє в першу чергу. Зовнішній вигляд, матеріал і конструкція упаковки дуже впливають на споживчі настрої. Тому дуже важливо, щоб упаковка була сучасною і відповідала цілям компанії на даному етапі.
Коли варто зайнятися редизайном упаковки?
Якщо дизайн упаковки не змінювався десятиліттями, поміркуйте, чи не застарів він? Звичайно, класика вічна, але чи це саме той випадок? Придивіться до нових тенденцій, можливо, в них ви знайдете раціональне зерно. Якщо інтерес покупців став згасати, при тому, що якість та інші властивості товару залишилися на висоті, оновлений дизайн упаковки може врятувати положення.
Дизайн рекомендується міняти тоді, коли покупці негативно реагують на існуючу упаковку, і це позначається на продажах товару. Звичайно, ви не зобов’язані йти на поводі у звичок споживачів і маєте право залишити все як є. Але можете зробити краще, вдавшись до редизайну упаковки.
Редизайн упаковки потрібний, коли ваша компанія змінила вектор розвитку або відкрила новий напрямок діяльності. Ребрендинг упаковки товарів допоможе заявити про що відбулися зміни і підвищити інтерес покупців.
Редизайн упаковки необхідний, якщо компанія розширюється або бренд виходить на міжнародний рівень. Дизайн, створений для малого бізнесу або для локального ринку, в нових умовах може виявитися неефективним і на потребі стане новий дизайн упаковки.
Про що слід пам’ятати, перш ніж приступати до редизайну упаковки?
Основне призначення редизайну полягає в тому, щоб зробити упаковку більш привабливою, функціональною і зручною. Тому не обов’язково організовувати щось грандіозне. Для позитивних змін буває досить внести певні елементи новизни або усунути недоліки.
Часто потрібно, щоб новий дизайн упаковки став більш сучасним. Але при тому залишився упізнаваним і асоціювався з продуктом, улюбленим постійними покупцями. У зв’язку з цим, особливо обережно слід поставитися до зміни колірної гами. Колір є важливою складовою брендингу. І вибираючи палітру для нового дизайну, необхідно добре зважити всі за і проти.
Замовити редизайн упаковки
Редизайн – далеко не завжди є кардинальним перетворенням. Іноді незначні зміни в зовнішньому вигляді упаковки призводять до бажаного результату. Як цього досягти, знають фахівці дизайн-студії ТСД.
Не чекайте, коли продажі почнуть падати. Діяти треба негайно! Якщо вам потрібен редизайн, звертайтеся в студію дизайну ТСД.
Замовити редизайн упаковки, етикетки ви можете на нашому сайті або за телефонами, вказаними в контактній інформації.