Дизайн винної етикетки відіграє важливу роль при виборі продукту. Сама етикетка, виконує інформативну функцію, а також є інструментом впливу на підсвідомість покупця. Від враження, отриманого людиною від зовнішнього вигляду пляшки, залежить рішення про покупку. Насамперед покупця зацікавить не смак вина, а дизайн винної етикетки: близький йому по стилю, що викликає приємні емоції.
Ідея та дизайн винної етикетки
Кожен елемент дизайну дуже важливий і повинен бути продуманий від початку і до кінця. Інформація на етикетці вина створює образ унікальності і виділяє властиві продукту особливості. Якщо історія вина нараховує вже десятки років, слід зробити акцент на якості та надійності бренду. Для молодих компаній краще використовувати момент новизни, зробивши дизайн сучасним і креативним.
Вибір кольору етикетки
При виборі палітри для дизайну винної етикетки слід врахувати колір пляшки для вина. Щоб уникнути окислення, червоне вино розливають у пляшки з темного скла, білому ж підходять прозорі ємності. Найпоширенішими кольорами в дизайні є чорний, білий і сірий, але тенденції з кожним роком змінюються, і яскраві, контрастні етикетки на полицях магазинів все частіше привертають нашу увагу.
Шрифт винної етикетки
Для брендів з історією часто використовують шрифти із зарубками або рукописні. Молоді бренди надають перевагу шрифтам з чіткими лініями і великими відступами для залучення уваги до назви. У будь-якому випадку, кожен обраний шрифт повинен відповідати стилістиці всього дизайну і добре читатися.
Приклад розробки дизайну етикетки для двох видів грузинського вина ТМ DAKISHVILI: Amber White і Red Dry Wine
Цільовою аудиторією даного продукту стала молодь віком до 30 років. Після аналізу даного сегменту ринку, було запропоновано кілька концепцій, завданням однієї з яких, було сконцентрувати увагу на багату історію грузинського виноробства і на традиції даного регіону. Так з’явився варіант з картою країни, друк якої виконали тисненням під золото.
Основна ж ідея сформувалася з мрії засновника – залишити свій слід в історії виноробства, справи всього його життя. Головним елементом дизайну став відбиток пальця власника, виконаний за допомогою трафаретного друку. Також на кожній пляшці з’явилося місце для особистого підпису власника і порядкового номера в партії, властиві колекційним винам.
Якісна розробка дизайну винної етикетки в Києві та інших регіонах України легко можна реалізувати з TCD Design Studio!