Back to top
Продвижение бренда

Перш ніж розповісти про необхідність просувати свій бізнес в соціальних мережах, ми поділимося цікавої історією, яка сталася в 19 столітті.

Підприємець Микола Шустов розпочав виробництво коньяку. Розкрутити свій бренд майже 200 років тому було складно, але згаданому бізнесменові це вдалося. Він заплатив кільком десяткам студентів за те, щоб вони відвідували місцеві заклади громадського харчування і замовляли шустовський коньяк. Якщо їм повідомляли про відсутність напою, молоді люди приходили в лють і починали бійку. Про бійки почали ходити не тільки чутки, але і писатися новини в місцевій пресі. Незабаром про коньяк Шустова дізналися в усьому місті.

Тенденція соціального просування актуальна по сьогоднішній день і, як нам здається, залишиться такою назавжди. Заглибившись в статистику, ми навіть знайдемо цьому підтвердження, адже більше 90% користувачів всесвітньої павутини ділиться своєю думкою про товари, компанії та послуги в соціальних мережах кожен день.

Безумовно, рекламувати свій продукт або послугу можна традиційними методами, ось тільки використання соціальних мереж має куди більш широкий ряд переваг:

1. Доступна ціна. Навіть компаніям з самим мінімальним бюджетом на рекламу вдасться знайти спосіб просувати свій товар в соціальних мережах.

2. Висока точність охоплення своєї ЦА (цільової аудиторії).

3. Зворотній зв’язок. У соціальних мережах клієнт може швидко давати вам зворотний зв’язок, а ви, в свою чергу, своєчасно відгукнутися.

4. Розвиток лояльності до свого бренду або товару. Реклама в соціальних мережах рідко виглядає нав’язливою, тому довіра у потенційних клієнтів формується значно швидше.

5.    Соціальні мережі не знаходяться під впливом політичних або економічних чинників

, Як просувати свій бренд в соціальних мережах?

Створюючи сторінку для свого бізнесу в Facebook, Twitter та інших соціальних мережах, ви створюєте перспективу на майбутнє і забезпечуєте позитивне сприйняття вашої компанії у ЦА. Безумовно, все це стане реальністю за умови, що ви займетесь активною оптимізацією своєї сторінки. Ось кілька способів привернути якомога більше клієнтів в соціальні мережі:

  1. Створюйте зустрічі і заходи, регулярно наповнюйте співтовариство бренду цікаву та корисну інформацію
  2. Ведіть корпоративний блог або відео-блог, пишіть гостьові пости на схожих з вашою тематикою ресурсах.
  3. Проводьте інтерактивні акції, підв’язуючи їх до флешмобів, опитувань, ігор і т.д.
  4. Розвивайте особистий профайл і профайли своїх колег. Так ви зможете налагоджувати ділові контакти, які також позитивно впливають на просування бренду.
  5. Співпрацюйте з відомими особистостями, наприклад, з блогерами.
  6. Використовуйте потенціал медійної і таргетованої реклами або ж співпрацюйте з спільнотами, у яких можна придбати платні пости.