
Процес створення найменування, на перший погляд, здається дуже простим. Ось тільки придумати назву компанії, яка буде цікавою та легко запам’ятається споживачам – досить складно.
Якщо ви все-таки зважилися дати ім’я своєму бренду самостійно, ознайомтеся з найефективнішими способами підбору назв.
Спосіб №1. Використовуйте географічні назви.
«Миргородська», «Fugifilm», «Nokia»: всі ці та багато інших брендів пов’язані тим, що названі на честь міст, селищ і навіть гірських вершин. Якщо ваш товар якось відноситься до місцевості з яскравою назвою – не втрачайте шанс і спробуйте застосувати це в неймінгу.
Спосіб №2. Ім’я або прізвище засновника.
«Siemens», «Suzuki» та «Honda» – приклади успішних брендів, названих на честь засновників компанії. У будь-якому випадку, ніхто не може вам завадити взяти за основу не тільки своє, а й будь-яке інше ім’я (наприклад, близької людини). Головне, щоб назва була унікальною.
Спосіб №3. Поєднуйте непоєднуване.
Нерідко комбінації звичайних слів та ігор з перестановкою букв перетворюються в успішні імена для компаній. Наприклад, відоме всьому світу назву «Google» вийшло завдяки деяким змінам в слові «Googol».
Спосіб №4. Міфи та легенди.
Звертайтеся до культури древніх народів, досліджуючи міфи і легенди. Із загадкових оповідань ви зможете черпати не просто красиві імена героїв або явищ, а справжнісінькі неймінгові шедеври..
Спосіб №5. Використовуйте абревіатури.
Не секрет, що «LG» – це комбінація з великих літер 2-х слів, а «HP» – перші літери прізвищ засновників, які кидали монетку, щоб визначити, кому належить бути другим.
Спосіб №6. Звертайтеся до природи.
Можливо, у вас є улюблена тварина, рослина чи навіть природне явище? Свого часу, компаніям «Puma», «Jaguar» і «Apple» вдалося домогтися успіху завдяки якісному продукту зі сміливою назвою.
Спосіб №7. Експериментуйте з ритмом.
«KitKat», «Coca-Cola» і «Tic-Tac» – назви, створені за принципом алітерації (повторення схожих за звучанням приголосних). Такі слова легко запам’ятовуються і часто пророкують творцям успіх.
Придумуючи назву для своєї компанії чи бренду, проведіть брейнштормінг серед всіх співробітників. Не зациклюйтеся на одному і обмірковуйте кожен вдалий варіант, оцінюючи всі ризики: неправильні асоціації, складності вимови і нерозуміння слова цільовою аудиторією.
Також не забувайте, що ваша назва не повинна бути співзвучною з найменуваннями інших юридичних осіб.
Якщо вам необхідно придумати унікальну, ефектну та успішну назву – зверніться до нашого спеціаліста з неймінгу, скориставшись електронною поштою info@tcd.kiev.ua.