
До ребрендингу вдаються всесвітньо відомі бренди. Багато з них досить обережно зважуються на такий крок, але, тим не менш, роблять його. І це в більшості випадків йде їм на користь. Пропонуємо вашій увазі кілька яскравих прикладів ребрендингу. Отже, дивіться, порівнюйте та оцінюйте.
Ребрендинг логотипу Парижа
Париж – не просто місто, це бренд світового рівня зі своєю айдентікою і логотипом. Законодавець моди і столиця мистецтв, туристичний та бізнес-центр. Центральною фігурою логотипу Парижа був середньовічний корабель – неф, як емблема водної торгівлі, яка принесла місту багатство.
У 2019 було вирішено провести ребрендинг логотипу Парижа, надавши йому більш трендовий вид і зберігши при цьому історичну спадкоємність. Новий логотип вийшов впізнаваним, лаконічним і сильним. Він виразний і досить адаптований завдяки монохромній палітрі, однотонному фону та стилізованому зображенню нефа, виконаному єдиним розчерком пера.
Ребрендинг упаковки McCafé
В кав’ярнях McCafé продається більше тисячі чашок кави на хвилину. І це тільки в США. Розмах McCafé, безумовно, вражає. Новий дизайн мав підкреслити успішність бренду і викликати позитивні емоції у відвідувачів ресторанів McDonald’s. Ребрендинг фірмового стилю McCafé знайшов вираз в оновленому логотипі, слогані та щедрому використанні золотого кольору, відповідно до золотого стандарту якісної кави.
Ребрендинг компанії Uklon
До ребрендингу онлайн-сервіс таксі Uklon звернувся вперше за вісім років. Зміни виявилися кардинальними. Фірмовий стиль став більш технологічним і націленим на підкорення глобальних ринків. Повністю оновилася айдентіка та логотип. Тепер його стрілка спрямована вгору, символізуючи високі прагнення компанії.
Ребрендинг організації: нова айдентика Ліги Чемпіонів
Кожні три роки перед стартом нового комерційного циклу і реалізації спонсорських та телевізійних прав УЄФА переглядає айдентику своїх турнірів. Ребрендинг фірмового стилю Ліги Чемпіонів зробив його більш різким і енергійним. Ламані лінії і площини уособлюють рух футбольних клубів до перемоги і їх тісний зв’язок з уболівальниками.
Замовити ребрендинг в студії дизайну ТСД
Ребрендинг – це відповідальний крок, який слід робити зважено і цілеспрямовано. Тому, наважуючись замовити ребрендинг, звертайтеся до професіоналів, які вас не підведуть.
Дизайн-студія ТСД здійснить ребрендинг:
- логотипу,
- фірмового стилю;
- компанії;
- організації.