Back to top
ребрендинг студия дизайна

До ребрендингу вдаються всесвітньо відомі бренди. Багато з них досить обережно зважуються на такий крок, але, тим не менш, роблять його. І це в більшості випадків йде їм на користь. Пропонуємо вашій увазі кілька яскравих прикладів ребрендингу. Отже, дивіться, порівнюйте та оцінюйте.

Ребрендинг логотипу Парижа

Париж – не просто місто, це бренд світового рівня зі своєю айдентікою і логотипом. Законодавець моди і столиця мистецтв, туристичний та бізнес-центр. Центральною фігурою логотипу Парижа був середньовічний корабель –  неф, як емблема водної торгівлі, яка принесла місту багатство.

У 2019 було вирішено провести ребрендинг логотипу Парижа, надавши йому більш трендовий вид і зберігши при цьому історичну спадкоємність. Новий логотип вийшов впізнаваним, лаконічним і сильним. Він виразний і досить адаптований завдяки монохромній палітрі, однотонному фону та стилізованому зображенню нефа, виконаному єдиним розчерком пера.

 

ребрендинг логотипу Парижа

 

Ребрендинг упаковки McCafé

В кав’ярнях McCafé продається більше тисячі чашок кави на хвилину. І це тільки в США. Розмах McCafé, безумовно, вражає. Новий дизайн мав підкреслити успішність бренду і викликати позитивні емоції у відвідувачів ресторанів McDonald’s. Ребрендинг фірмового стилю McCafé знайшов вираз в оновленому логотипі, слогані та щедрому використанні золотого кольору, відповідно до золотого стандарту якісної кави.

 

ребрендинг упаковки

 

Ребрендинг компанії Uklon

До ребрендингу онлайн-сервіс таксі Uklon звернувся вперше за вісім років. Зміни виявилися кардинальними. Фірмовий стиль став більш технологічним і націленим на підкорення глобальних ринків. Повністю оновилася айдентіка та логотип. Тепер його стрілка спрямована вгору, символізуючи високі прагнення компанії.

 

ребрендинг компанії

Ребрендинг організації: нова айдентика Ліги Чемпіонів

Кожні три роки перед стартом нового комерційного циклу і реалізації спонсорських та телевізійних прав УЄФА переглядає айдентику своїх турнірів. Ребрендинг фірмового стилю Ліги Чемпіонів зробив його більш різким і енергійним. Ламані лінії і площини уособлюють рух футбольних клубів до перемоги і їх тісний зв’язок з уболівальниками.

 

ребрендинг организації уефа

Ребрендинг – це відповідальний крок, який слід робити зважено і цілеспрямовано. Тому, наважуючись замовити ребрендинг, звертайтеся до професіоналів, які вас не підведуть.

Дизайн-студія ТСД здійснить ребрендинг:

  • логотипу,
  • фірмового стилю;
  • компанії;
  • організації.