
Можна багато і довго говорити про те, як правильно створити бренд для служби доставки та яким чином його позиціонувати, проте часто такі міркування не несуть в собі практичної цінності, бо як кажуть практики – потрібно не розмірковувати, а діяти. І в цьому є величезна доля раціональності.
Тому в цій статті ми міркувати багато не будемо, а зупинимося на ключових моментах, без яких бренд служби доставки буде неефективним.
Головне, над чим варто задуматись – це над УТП або унікальною торговою пропозицією. При її відсутності, все інше не матиме ніякого значення. Дизайн для служби доставки також буде створюватись відповідно до унікальної пропозиції, і відповідати на питання – чому ваш продукт краще вже представлених на ринку, чому клієнту варто звернутися саме до вас і так далі.
Кілька базових компонентів дизайну, які допоможуть вашій службі доставки зайняти гідну позицію на ринку.
Оперативність.
У дизайні потрібно буде втілити ідею про швидкість вашої доставки. Це можуть бути елементи з крилами, стрілочками, що вказують напрямок, вітром і т.д. Клієнт завжди хоче, щоб вантаж був доставлений якомога швидше.
Надійність.
Коли товар втрачено чи пошкоджено під час доставки – це завжди неприємно. Головне завдання навіть в образі компанії показати, що вам можна довірити вантаж без побоювань. Як саме це показати в дизайні – це вже питання креативу.
І звичайно не забуваємо про якість обслуговування.