Графічний дизайн дуже чуйно реагує на потреби ринку. Його використання передбачає найефективніші засоби для просування торгових марок, реклами товарів і послуг. Однією з сучасних тенденцій графічного і web-дизайну стало застосування градієнта. Правильно використаний градієнт дозволяє зробити сильний акцент на брендінгу.
Графічний дизайн і градієнт
Мода на певні виразні засоби в графічному дизайні циклічна. Об’ємні об’єкти витісняються плоскими формами, на зміну рівним кольорам знову приходять градації тонів. Як показує досвід, подібні процеси повторюються неодноразово і розвиток технологій незмінно виводить все це на новий рівень.
Ще недавно в дизайні панував плоский стиль. Він приваблював своєю лаконічністю, але через якийсь час став здаватися надто простим. Дизайнери знову звернулися до градієнту, значно освіживши і удосконаливши його. Градієнт став популярним трендом в багатьох галузях графічного дизайну. Він стійко зберігає свої позиції протягом останніх років.
Градієнтні переходи в дизайні упаковки та етикетки дозволяють зробити їх яскравими та незабутніми, підкреслити унікальність. Особливо активно використовують цей засіб великі компанії, які прагнуть виділитися серед конкурентів.
Градієнт як свіжий тренд: види і особливості
Градація кольору може здійснюватися з різними параметрами, такими як орієнтація, радіус, кольоровий спалах або прозорість. Раніше мова переважно йшла про лінійний і радіальний градієнт, в якому обов’язково мали бути присутні два або три кольори. Тепер же можна говорити про появу таких ефектів, як:
- створення однокольорових і багатобарвних градієнтів;
- нерівномірне перемішування кольору;
- спотворення площини;
- тривимірні градієнти.
До сучасних тенденцій градієнтного дизайну відносяться яскраві кольори, неправильні форми і нові типи градієнтів. Вони з’явилися завдяки широкому діапазону інструментів побудови.
Ще одним трендом є використання градієнта в додаткових елементах дизайну, в заголовках або невеликих деталях малюнка. У веб-дизайні такий прийом може використовуватися в посиланнях або іконках. Тривають пошуки неординарних рішень. Наприклад, фірмовим знаком бренду може бути присутність градієнта на фотографіях.
Градієнт в дизайні упаковки і етикетки
Використання градієнта в дизайні упаковки або етикетки несе як візуальне, так і смислове навантаження. Прекрасним прикладом служать самоклеючі етикетки для вина, дизайн яких заснований на градієнті відтінків винної продукції.
Градієнт може бути присутнім в написах, фоні, в зображеннях. Правильно підібрана гама і тип градієнта можуть додатково впливати на покупця товару. Градієнт здатний освіжити дизайн, зробити його більш модним. Це може стати відмінним варіантом для ребрендингу.
Замовити дизайн етикетки в Києві
Звернувшись в студію дизайну TCD, ви можете замовити розробку фірмового стилю, дизайн логотипу, упаковки або етикетки. Наші фахівці допоможуть вибрати та реалізувати найбільш ефективне рішення для просування вашого бізнесу.