Back to top

Графічний дизайн дуже чуйно реагує на потреби ринку. Його використання передбачає найефективніші засоби для просування торгових марок, реклами товарів і послуг. Однією з сучасних тенденцій графічного і web-дизайну стало застосування градієнта. Правильно використаний градієнт дозволяє зробити сильний акцент на брендінгу.

Графічний дизайн і градієнт

Мода на певні виразні засоби в графічному дизайні циклічна. Об’ємні об’єкти витісняються плоскими формами, на зміну рівним кольорам знову приходять градації тонів. Як показує досвід, подібні процеси повторюються неодноразово і розвиток технологій незмінно виводить все це на новий рівень.

Ще недавно в дизайні панував плоский стиль. Він приваблював своєю лаконічністю, але через якийсь час став здаватися надто простим. Дизайнери знову звернулися до градієнту, значно освіживши і удосконаливши його. Градієнт став популярним трендом в багатьох галузях графічного дизайну. Він стійко зберігає свої позиції протягом останніх років.

Градієнтні переходи в дизайні упаковки та етикетки дозволяють зробити їх яскравими та незабутніми, підкреслити унікальність. Особливо активно використовують цей засіб великі компанії, які прагнуть виділитися серед конкурентів.

градієнт

Градієнт як свіжий тренд: види і особливості

Градація кольору може здійснюватися з різними параметрами, такими як орієнтація, радіус, кольоровий спалах або прозорість. Раніше мова переважно йшла про лінійний і радіальний градієнт, в якому обов’язково мали бути присутні два або три кольори. Тепер же можна говорити про появу таких ефектів, як:

  • створення однокольорових і багатобарвних градієнтів;
  • нерівномірне перемішування кольору;
  • спотворення площини;
  • тривимірні градієнти.

До сучасних тенденцій градієнтного дизайну відносяться яскраві кольори, неправильні форми і нові типи градієнтів. Вони з’явилися завдяки широкому діапазону інструментів побудови.

Ще одним трендом є використання градієнта в додаткових елементах дизайну, в заголовках або невеликих деталях малюнка. У веб-дизайні такий прийом може використовуватися в посиланнях або іконках. Тривають пошуки неординарних рішень. Наприклад, фірмовим знаком бренду може бути присутність градієнта на фотографіях.

градиент, Градієнт кольору – інструмент для реалізації дизайнерських ідей

Градієнт в дизайні упаковки і етикетки

Використання градієнта в дизайні упаковки або етикетки несе як візуальне, так і смислове навантаження. Прекрасним прикладом служать самоклеючі етикетки для вина, дизайн яких заснований на градієнті відтінків винної продукції.

Градієнт може бути присутнім в написах, фоні, в зображеннях. Правильно підібрана гама і тип градієнта можуть додатково впливати на покупця товару. Градієнт здатний освіжити дизайн, зробити його більш модним. Це може стати відмінним варіантом для ребрендингу.

Замовити дизайн етикетки в Києві

Звернувшись в студію дизайну TCD, ви можете замовити розробку фірмового стилю, дизайн логотипу, упаковки або етикетки. Наші фахівці допоможуть вибрати та реалізувати найбільш ефективне рішення для просування вашого бізнесу.

  1. Slot Online
  2. rtp yang tepat
  3. Slot Gacor
  4. Situs Judi Slot Online Gacor
  5. Situs Judi Slot Online
  6. Situs Slot Gacor 2023 Terpercaya
  7. SLOT88
  8. Situs Judi Slot Online Gampang Menang
  9. Judi Slot Online Jackpot Terbesar
  10. Slot Gacor 88
  11. rtp Slot Terpercaya
  12. vilaslot gacor
  13. Slot Gacor Gampang Menang
  14. Situs Judi Slot Online Terbaru 2023
  15. Situs Judi Slot Online Terpercaya 2023 Mudah Menang
  16. Daftar Situs Judi Slot Online Gacor Terbaik
  17. Slot Deposit Pulsa Tanpa Potongan
  18. Situs Judi Slot Online Resmi
  19. Slot dana gacor
  20. Situs Slot Gacor 2023
  21. rtp slot yang tepat
  22. slot gacor yang tepat
  23. slot dana
  24. harum4d slot