Back to top

Дизайн логотипу олімпіад кардинально змінювався від ігор до ігор і відображав найголовніші тенденції свого часу. До створення фірмового стилю спортивної події світового масштабу залучалися найкращі, найталановитіші фахівці. Айдентика олімпійських ігор акумулювала ідеї, стилі і технічні можливості, часто випереджаючи час і задаючи вектор розвитку дизайну на наступні роки.

олимпійський дизайн

1912 – графічний дизайн і перша реклама олімпіади

Початок 20 століття ознаменувався бурхливим кипінням громадського, політичного та економічного життя. Ці процеси знайшли вихід в небувалому спалаху цікавості до мистецтва.

Під час проведення V літньої Олімпіади в Стокгольмі в 1912 році вперше був організований спеціальний конкурс. На ньому були представлені твори живопису, архітектури, літератури та музики, присвячені олімпійському руху. Саме тоді з’явився перша офіційна реклама олімпійських ігор. Всі запропоновані варіанти рекламних плакатів ретельно вивчалися авторитетною комісією, яка складалася з відомих діячів мистецтва Швеції.

В результаті перемогла робота Олле Хьортсберга. Його плакат зображував атлета, навколо якого сконцентрувалася головна ідея олімпійського руху – мирне співіснування народів і досконалість тіла і духу.

логотип олімпіади

1920 – створення фірмового стилю з олімпійською емблемою

Важливою віхою розвитку графічного дизайну можна назвати створення фірмового стилю Олімпіади 1920 року в Антверпені з зображенням знаменитої емблеми. П’ять переплітаються різнокольорових кілець, що символізують мир і дружбу всіх континентів, стали символом олімпійського руху.

1964 – графічний дизайн виходить на новий рівень

Олімпійські ігри в Токіо розкрили широкі можливості графічного дизайну та вивели його на принципово новий рівень. Айдентика цих змагань, створена в умовах небувалого технологічного та економічного підйому, відрізнялася яскраво вираженим мінімалізмом. Тому світ оцінив лаконічність і неймовірно сильну енергетику дизайну логотипу, який розробив Юсаку Камекура. Сонце, що сходить над золотими олімпійськими кільцями стало безумовним символом японського дива.

дизайн логотипа

 

1968 – експериментальний дизайн логотипу олімпійських ігор

Айдентика Олімпіади в Мехіко відобразила психоделічні експерименти 60-х років, які тоді були характерні для всіх сфер мистецтва. Дизайн логотипу та фірмового стилю, виконала команда під керівництвом Педро Раміреса Васкеса. Він відрізнявся своєрідною гамою кольорів і гіпнотичною грою ліній.

айдентика

2012 – розробка логотипу в абстрактному стилі

Дизайн логотипу Олімпійських ігор в Лондоні запам’ятався абстрактною графікою та поєднанням кольорів. У його силуетах можна розгледіти знамениту пам’ятку Великобританії – Лондонське Око, силует людини, та обриси букв. Перш за все це вдалий приклад створення привертаючого увагу і впізнаваного логотипу.

айдентика та логотип

Створення логотипу і розробка фірмового стилю для вашої компанії

У наш час графічний дизайн переживає черговий етап свого розвитку. Поява нових технологій і безперервний пошук свіжих ідей рухають його вперед. Отже, розширюються функції і сфери застосування. Сучасні засоби і знання дозволяють виконувати дизайнерські роботи ще швидше, яскравіше та більш стильно.

Вам потрібен брендинг, ребрендинг, розробка упаковки або етикетки на товар? Звертайтеся до нас! Студія дизайну ТСД надасть вам повний комплекс послуг в області айдентики, включаючи розробку логотипу, етикетки, упаковки і створення фірмового стилю вашої компанії.