Back to top
графический дизайн

Сучасний графічний дизайн – ми зустрічаємося з ним щодня і багаторазово. Рекламні проспекти в поштових скриньках, плакати на білбордах, нарешті упаковки для масла та макаронів. Чому одні роботи подобаються, інші дратують, а треті веселять народ в соціальних мережах? У чому відмінність хорошого дизайну від поганого?

4 ознаки хорошого графічного дизайну

Поганий графічний дизайн здатний поховати добру справу. Іноді достатньо одного погляду, щоб зрозуміти: дизайн сайту або створення логотипу не вдалися. Як зрозуміти, що саме цій дизайн-студії варто замовити дизайн? Зараз розберемося. Отже, складові гарного дизайну:

Ідея = ефективність

Кожен предмет, чи то упаковка для вівсянки чи логотип всесвітньо відомої компанії, несе в собі якусь ідею, чомусь служить. Недостатньо сліпо слідувати головним принципам графічного дизайну і використовувати ідеальну колірну гаму, щоб, наприклад, створити логотип на 5 +. Почати потрібно з ідеї – з її чіткого з’ясування, зрозуміти справжню мету дизайну і тільки після цього приступати до розробки проекту. Без розуміння глибинних причин, чому служить предмет, без вивчення брендбуку замовника ефективності годі й очікувати. Дизайн без ідеї, мети – це мистецтво заради мистецтва.

Попадання в ціль = цільова аудиторія

Друге питання, на який потрібно дати чітку відповідь: «Для кого створено дизайн?». Горезвісний цільовій аудиторії потрібно те, що…їй потрібно, а не те, що побачив у своєму геніальному сні творець-дизайнер. Тільки подивившись на предмет очима цільової аудиторії, розклавши по поличках брендинг, художник зможе створити те, що назвуть хорошим графічним дизайном.

Візуальна привабливість

Є основні принципи і правила, дотримання яких робить дизайн привабливим:

  • гармонія і рівновага: пропорційно великий заголовок, є фото, не затиснуте рекламним слоганом, всі об’єкти вирівняні, необхідні відступи дотримані – стиль витриманий.
  • пропорції і співвідношення особливо важливі у випадку рішень з використанням асиметрії. «Граючи» з розмірами об’єктів і колористикою, потрібно досягти балансу, який не викликає у споживача відчуття дискомфорту. Гра в пропорції дозволяє вибудувати певну ієрархічну структуру, висунувши на передній план речі пріоритетної важливості. Людина з першого погляду повинна зрозуміти, чому присвячений плакат/проспект/реклама/упаковка, а вже після цього дізнатися імена спонсорів, номери телефонів і т. д. Тільки такий продукт здатний відразу викликати інтерес клієнта. В іншому випадку у представників цільової аудиторії навряд чи виникне бажання проходити цей своєрідний квест і вишукувати глибинну ідею геніального художника. Простіше кажучи, хороший графічний дизайн подає найважливішу інформацію на блюдечку з блакитною облямівкою, без таємних знаків і шифрувань. А якщо ви, зайшовши, наприклад, на сайт, не знаєте, що в ньому головне і на що дивитися в цьому хаосі в першу чергу – на номери телефонів фірми, на її лого або на посмішку гендиректора, то це поганий веб-дизайн.
  • типографіка і читабельність. Грамотно підібрані шрифти, в тому числі і їх розмір, колір, загальна колористика, фон, який не зливається з буквами –замовник не має «спотикатися», читаючи текст. А ось ознака поганого графічного дизайну – це ефекти які відволікають увагу від головного посилу реклами.
  • поєднання кольорів. Кожний колір дає певний емоційний настрій, і грамотний дизайнер повинен володіти інформацією в даному питанні, щоб не прописати, наприклад, сайт похоронного бюро життєрадісним жовтим або життєстверджуючим зеленим кольором.

Цілісність = ергономіка

Хороший графічний дизайн досягає конкретної мети за допомогою послідовності окремих повторюваних елементів, фактур, шрифтів, кольорів. І всі ці елементи повинні підходити, як пазли, створюючи відчуття цілісності, інакше робота буде схожа на справу випадку. А відсутність цілісності споживач відчує інтуїтивно.

TCD Design Studio знає, що таке якісний сучасний графічний дизайн, що потрапляє в ціль. Ви можете замовити дизайн у нас, і наша дизайн-студія з радістю виконає ваше замовлення будь-якої складності.