Back to top
Brand name

Brand name – це найважливіший елемент в просуванні товарів і послуг. Завдяки йому виникає стійкий емоційний зв’язок з покупцем. Створення імені бренду – ключовий процес, що дозволяє показати індивідуальність продукту та визначити його позиціонування. Один із способів розробки brand name полягає у використанні імені або прізвища засновника.

Створення іменного brand name

Широко поширений в західних країнах іменний наймінг має довгу історію. Перевірений часом, він відомий нам такими світовими брендами як Hewlett-Packard, Nestle, Lipton, Swarowski, Procter & Gamble, Maserati та інші. Даючи справі своє ім’я, виробник вказує на те, що він дійсно відповідає за якість продукту власним іміджем. Такий крок фіксує в свідомості клієнтів стійкість і надійність торгової марки. Застосування власного імені в назві бренду помітно впливає на запам’ятовування продукту і сприяє популяризації знань про нього. Помічаючи прізвище засновника на упаковці або етикетці, покупець розуміє зацікавленість і причетність засновника до справи.

Звичайно, перед тим як використовувати прізвище або ім’я, слід переконатися, що brand name виконує наступні завдання:

– легкість у вимові;

– запам’ятовуваність;

– приємна асоціативність;

– милозвучність.

Ось кілька прикладів відомих брендів, де назви трохи змінені для поліпшення їх сприйняття:

Levi’s – популярний бренд джинсового одягу, названий ім’ям засновника Лівая Стросса, і злегка підправлений для милозвучності.

brand name

Компанія Toyota отримала свою назву завдяки необхідності, яка спонукала Кіітіро Тойода «поліпшити звучання» свого прізвища для європейців.

brand naming

В основу назви Adidas лягло зменшувальне ім’я бізнесмена і засновника марки спортивних товарів Адольфа Дасслера — Аді.

brand name TCD

Професійний іменний brand name в Києві

Роблячи вибір на користь іменного brand name потрібно пам’ятати, що власне ім’я в назві передбачає збільшення відповідальності, готовність підприємця до публічності, і обов’язкову роботу над іміджем. Основне завдання будь-якого неймінга – розробка імені, що сприяє активному розвитку і просуванню бренду. Це повинен бути яскравий, непересічний brand name, який виділиться з натовпу конкурентів. Тому створюючи бренд, слід ретельно продумати всі варіанти, і якщо немає точної впевненості в ідеї, краще звернутися за допомогою до професіоналів.

Будь найкращий на TCD Design Studio!