Найважливішим етапом в розробці бренду є створення його легенди, так званої Brand Story. Саме вона дає можливість зрозуміти, що бренд не з’явився нізвідки, а прийшов на ринок усвідомлено, маючи свою історію зародження. Історія бренду розкриває унікальні властивості товару, презентує його в певному світлі, заявляючи про унікальні якості. В історії можна зустріти достатню кількість вдалих прикладів Brand Story, завдяки яким торгові марки заслужили повагу і популярність. Особливу увагу хотілося б приділити дивним легендам «солодких» брендів.
Nutella
Історія походження популярної шоколадно-горіхової пасти Nutella розповідає, що солодкість виникла випадково.
У 1946 році стартував продаж м’якого шоколадного батончика з какао-масла і горіхів, під назвою Gianduja. Дорослі та діти ділили його на шматочки і мазали на хліб. Одного разу мерія замовила у власника торгової марки П’єтро Ферреро велику партію батончиків. Замовлення виконали в строк, однак через сильну спеку, підготовлені з вечора солодощі, до ранку розтанули. Це могло принести величезний збиток, але власник не розгубився і вирішив намазати шоколадну пасту на хліб, що дуже сподобалося покупцям. Так почалася історія бренду Nutella.
Chupa-Chups
Ласощі, які так полюбилося дітям, виникли в 1958 році в Іспанії. Випускаючи безліч різноманітних цукерок, засновник зняв їх всі з виробництва, за виключенням цієї. Спочатку льодяник виготовляли на дерев’яній паличці, а вже після на пластмасовій. Так як насолоджуватися насолодою можна було, не забруднивши рук і одягу, вона швидко стала популярною.
Milky Way
Шоколадний батончик вперше з’явився в Америці в 1923 році. На той момент шоколадні плиточки продавали на вагу, і проблема забруднених рук через розплавлений шоколад була актуальна. Тоді прийшла ідея загорнути батончик в обгортку з фольги. Це стало унікальним рішенням, яке викликало інтерес до Milky Way.
Історія бренду Kinder Surprise
В Італії за традицією на Великдень дітям пекли частування в формі яйця, в яке вкладали іграшку. Звідси виникла ідея створення яєць з шоколаду із сюрпризом всередині. Першу партію Kinder Surprise, що з’явилася в 1972 році, скуповували буквально за годину. Товар привернув до себе величезний інтерес завдяки ореолу магії та чаклунства, які огортали ці солодощі.
Легенди про створення часто допомагали і продовжують допомагати просуванню відомих брендів. Деякі історії – чиста правда, інші – вигадка. Але яке це має значення, якщо вони цікаві споживачеві і працюють на благо торгових марок.
Створюйте свої неймовірні історії, дизайни, бренди разом з TCD Design Studio.