Back to top
Этикетки и упаковка элитного алкоголя

Елітний алкоголь – це особлива сфера, яка утримує високу планку як в дизайні упаковки та етикетки, так і в загальному позиціонуванні продукту на ринку. Виробниками навмисно створюється дефіцитна ситуація, коли бажаючі спробувати елітний напій буквально в наметах ночують під дверима бару чи ресторану. Дефіцит стимулює попит, але не тільки дефіцитність робить товар таким бажаним.

Велику роль у формуванні бренду грає оформлення продукції, зокрема – упаковка та етикетка. Особливо це люблять робити виробники так званих «ліміток» або обмеженої партії товару. Зазвичай limited edition випускається компанією в зв’язку з якоюсь знаменною подією. Це може бути день самої компанії, новорічні або різдвяні свята і так далі.

Крім «лімітованої партії», приуроченої до певної події, можуть випускатися тематичні ексклюзивні партії або ж цілі колекційні видання.

Обмежені партії товару – улюблений маркетинговий хід виробників пива, які люблять випускати limited edition практично до будь-якого приводу. Особлива увага приділяється подіям на спортивному Олімпі – обмежені серії пива випускаються в зв’язку з футбольними чемпіонатами, боксерськими турнірами  та ін.

А ось виробники пива QingMing пішли іншим шляхом – вони розробили дизайн, який асоціативно близький до традиційного китайського мистецтва. Етикетка отримала значну увагу з боку покупців.

В оформленні упаковки елю End of History використані опудала білок, які загинули під колесами автотранспорту. Всього випустили 11 таких пляшок, кожна з яких має сертифікат.

Яскравим прикладом ексклюзивності можна назвати пляшки текіли Clase Azul Ultra, кожна з яких коштує 2000 доларів США. По суті це навіть не пляшки, а керамічні графини ручної роботи з золотими лейблами по 24 карата, на які нанесена платинова розпис. Серія також лімітована – всього випущено 100 таких пляшок.

У студії «TCD Design Studio» ви можете замовити ексклюзивний дизайн для упаковки й етикетки своєї продукції. Ми знаємо, як підкреслити унікальність вашої товарної лінійки і вивести її на високий ринковий рівень.