
Дуже багато покупок відбувається спонтанно, за принципом: прийшов, побачив і купив. У вас є лише декілька секунд, щоб залучити покупця і утримати його увагу на своєму товарі. І у вас є потужний союзник – колір етикетки!
Колір етикетки як інструмент продажів
Кольорове рішення етикетки відіграє величезну роль в техніці продажів. Саме колір етикетки в першу чергу привертає увагу до вашої продукції на полиці магазину. А, крім того, колір має сильний психологічний вплив.
Звернувши увагу на колір, і навіть ще не розгледівши детально упаковку або етикетку, людина підсвідомо формує свою думку про товар. І вирішує: подобається – не подобається, підходить – не підходить, купить чи ні.
Колір є інформаційним носієм, за допомогою якого виробник може донести свій меседж про бренд або конкретний товар. Колір стає засобом комунікації, за допомогою якого покупця і виробник знаходять один одного.
У кожної людини своє сприйняття кольору. Дуже багато залежить від менталітету і фізичних особливостей організму. У різних культурах колір може наділятися своїм власним змістом. Колірні вподобання людей змінюються протягом життя. Тому при розробці дизайну етикетки необхідно добре вивчити цільову аудиторію, врахувати її смаки і особливості.
Колір і його значення в дизайні етикетки для вина
Кольорове рішення дизайну етикетки для вина залежить від багатьох факторів. Воно є квінтесенцією маркетингової стратегії виробника, філософії бренду, сучасних трендів в дизайні винних етикеток і креативності дизайнера.
Наприклад, чорний колір – стриманий, аристократичний і дуже сильний. У глянсовому і матовому виконанні чорний колір виглядає абсолютно по-різному, і цей ефект ми використовували в розробці дизайну етикетки для грузинського вина. Мінімалістична винна етикетка, виконана в чорному кольорі, виглядає дуже дорого і вишукано.
Білий колір підкреслено елегантний. Він додає дизайну чистоти і свіжості. Однак за допомогою лише білого кольору складно висловити індивідуальність бренду. Тому його добре поєднувати з іншими кольорами. Відмінний приклад – виразний дизайн етикетки для вина, створений нашою студією.
Жовтий колір асоціюється з сонцем і золотом. Це гарний і, в той же час, досить підступний колір. Залежно від насиченості і відтінку він може виглядати і вишуканим, і бунтарським. Тому дизайн в жовтому кольорі повинен бути бездоганним. Нам вдалося створити чудову етикетку для вина, яка уособлює шляхетність і енергію прекрасного напою.
Студія дизайну ТСД – розробка дизайну і створення фірмового стилю
Ми знаємо про колір все. А головне, ми вміємо з ним працювати. Колір – наш друг і помічник. І якщо вам потрібен хороший, продає дизайн або ефектний фірмовий стиль, звертайтеся в компанію ТСД. У нас ви можете замовити дизайн етикетки і упаковки, дизайн логотипу або замовити брендбук.
Студія дизайну ТСД – дизайн для вашого бізнесу.