Back to top
редизайн

Життя не стоїть на місці. І дизайн не виняток. Навіть для стабільно розвиваючих компаній настає час змін. Це може бути кардинальне оновлення айдентики, внесення невеликих корективів в елементи фірмового стилю, редизайн етикетки або упаковки товару.

Сьогодні ми розкриємо деякі секрети ребрендингу. І почнемо з того, навіщо і коли необхідно змінювати дизайн.

Ознаки того, що необхідно оновити дизайн 

Скажімо прямо, ребрендинг – це не обов’язково. Існують компанії зі світовим ім’ям і довгою історією, айдентика яких з дня заснування практично не змінювалася. І якщо ви не відчуваєте нагальної потреби в змінах, затівати ребрендиг тільки тому, що так модно чи так роблять багато хто, напевно, не варто. Однак ніколи не слід упускати сприятливу можливість вдихнути нові сили в ваш бренд. Отже, як зрозуміти, що час змін настав і потрібно оновити дизайн?

редизайн етикетки

1. Новий товарний знак – новий дизайн 

Реєструючи товарний знак, заздалегідь потурбуйтеся про те, щоб його зображення було виконано професійно. Товарний знак не повинен нагадувати вже існуючі, містити відомі зареєстровані символи та вводити в оману. Зображення товарного знака має бути чітким, адаптованим під різні носії.

І це один з відповідних моментів для поновлення. У процесі розробки нового товарного знака можна вдосконалити фірмовий стиль, провести рестайлінг айдентики або редизайн існуючих етикеток або упаковки.

2. Оновлення дизайну для рекламної кампанії 

Запуск рекламної кампанії пов’язаний з проведенням маркетингових досліджень і вироблення ефективної стратегії просування бренду або товару. Підійдіть до цього комплексно. Може виявитися, що незайвим буде щось поміняти в існуючому дизайні, щоб освіжити його і зробити більш актуальним.

Рекламна кампанія передбачає виготовлення безлічі візуального матеріалу, в якому присутні елементи вашого фірмового стилю. Важливо, щоб вони однаково добре виглядали на всіх носіях – від банера до етикетки, від рекламного щита до екрану смартфона. Скористайтеся нагодою удосконалити айдентику в цілому, зробити її виразніше і сучасніше.

дизайн етикетки

3. Редизайн для залучення уваги на бізнес-заходах 

Якщо вашій компанії необхідно взяти участь у серйозному заході, радимо свіжим поглядом оцінити, наскільки ваш фірмовий стиль підходить для оформлення стенду, друку рекламних матеріалів і наскільки конкурентоспроможний дизайн етикеток або упаковки ваших товарів.

Масштабні конференції та великі виставки організовуються для того, щоб на інших подивитися, і себе гідно показати. Це чудовий привід для оновлення дизайну, який сприятиме позитивним іміджевим змінам та подальшому розвитку бізнесу.

4. Франшиза і ребрендинг 

Запуск франшизи – ще один відмінний привід для оновлення фірмового стилю. Діяти тут треба акуратно і розумно, щоб зберегти впізнаваність і спадкоємність. Але певні зміни, швидше за все, будуть необхідні. Адже тепер ваш бізнес розширює межі та виходить на новий рівень. Дизайн повинен відображати ці перетворення, стаючи більш універсальним і об’єднуючим.

5. Редизайн для підвищення продажів 

Редизайн етикетки або упаковки дозволить підвищити інтерес покупців і збільшити попит на товар. Наш успішний досвід у цьому напрямку показує, що якісний редизайн дійсно працює дуже ефективно.

Ми неодноразово виконували замовлення по редизайну етикетки і упаковки. І можемо поділитися деякими секретами. Наприклад, щоб новий дизайн полюбився покупцям і став по-справжньому продаваючим, можна порекомендувати:

  • красиво показати товар.Так, апетитне зображення продукту або страви з нього на підсвідомому рівні викликає бажання спробувати;
  • збільшити лого виробника. Це підвищує довіру споживача до торгової марки.
  • створити зв’язок продукту з місцем у підкатегорії.Це може бути розміщення в одному колірному полі назви і визначення продукту (наприклад, мисливські ковбаски і ковбаса напівкопчена).
  • поліпшити читабельність. Вся інформація на етикетках та упаковках має бути добре видимою і зрозумілою покупцеві.

Завдання студії дизайну полягає в тому, щоб виконати редизайн професійно та креативно, гармонійно поєднавши в ньому побажання замовника і вимоги ринку. Зміни обов’язково повинні привести до кращого результату.

продуктова етикетка

Час змінювати дизайн 

Редизайн або ребрендинг може стати об’єктивною необхідністю, викликаною змінами в законодавстві або структурі вашого бізнесу. Оновлення інформації, назв і зображень природним чином спричинить за собою коригування дизайну, а в деяких випадках і фірмового стилю.

І, звичайно ж, міняти дизайн потрібно, якщо ви відчуваєте, що час! Якщо ви жадаєте змін і сповнені рішучості. Якщо всі розрахунки і інтуїція підказують, що треба.

Довіртеся професіоналам. З усіх питань створення та оновлення дизайну, розробки фірмового стилю і ребрендингу звертайтеся в студію дизайну ТСД. У нас ви можете замовити дизайн логотипу, дизайн етикетки і упаковки, розробку брендбуку.

Ознайомитися з нашими послугами, переглянути портфоліо, розрахувати вартість проекту і оформити замовлення ви можете на нашому сайті.