
Друзі, поспішаємо поділитися радістю!
20 березня 2019 року етикетка для напою CHACHA Gold, розроблена професійним колективом дизайнерів, технологів і фахівців додрукарської підготовки компанії «Технології сучасного дизайну» (ТСД), стала переможцем престижного конкурсу «Українська етикетка 2019» в номінації «Самоклеюча етикетка».
Етикетка надрукована на спеціальному папері, яка ідеально підходить для етикеток вина, міцних напоїв. При флексографічному друку нами були застосовані технології гарячого тиснення золотою фольгою і покриття трафаретним лаком.
Журі конкурсу високо оцінило естетичний зовнішній вигляд і бездоганну якість етикетки, зазначивши унікальні особливості її дизайну: нестандартну конфігурацію висічки, що імітує обриси гір, і лаконічний стиль, який підкреслює чистоту самого продукту.
«Українська етикетка 2019» – це щорічний Всеукраїнський конкурс на кращу етикетку, що проводиться під егідою Клубу пакувальників України, редакції журналу «Упаковка», ТОВ «Київський міжнародний контрактовий ярмарок».
Ми натхнені нашою перемогою і налаштовані на подальшу плідну роботу.