Back to top
етикетка хліб єропейський

Україна прямує в ЄС. Та чи відчувають себе українці справжніми європейцями? Якщо так, чому в магазинах і на ринках така невтішна картина? 

На полицях забагато товарів в жахливому вигляді – негарному, морально застарілому, містечковому. Залишки радянщини, шрифти з рф та слогани, що втратили сенс з війною. Це все в купі навіть можна вважати неповагою до воїнів ЗСУ. А москальська ковбаса чи російський сир, чи вологодське масло – взагалі знущання. Якщо у вас ще є москальська ковбаса, або царська, або дворянська чи боярська… Агов, люди добрі! То може вже взагалі йдіть зі своїми продажами за кораблем. Різко? Але мотивуюче. І провідний бізнес це вже розуміє. 

 

етикетка для ковбаси дрогобицька

Українське – значить найкраще, прогресивне, європейське 

Звісно, у воєнний час бізнес перейшов у режим жорсткої економії. Але, як правило, річ не в тім, що виробниками бракує коштів на редизайн. А в інертності, неспроможності чи небажанні подивитися трохи на перспективи. Якісь продажі є, то й добре. Тим більше, що в умовах війни вітчизняним виробникам складно планувати експорт. Крім того, на ринках ЄС є свої потужні виробництва. І їх продукція так чи інакше, в рамках ЄС прийде в українські маркети.

Скоріше за все питання потрібно ставити інакше.

 

етикетка для ковбаси італійська

 

Шановні підприємці, спитайте себе, як ви бачите ринок після того, як Україна увійде в ЄС?

На ньому з’являться і вже з’являються  виробники ЄС. Супермаркети везуть так званий власний імпорт. Критерій якого для покупця – дешева ціна. Але ж наш виробник, попри все, більш якісний. При тому зовнішній вигляд етикетки іноді має непритомний. Підтримаємо нашу продукцію – Україна має право на гідний дизайн.

 

етикетка для ковбаси  фінська

Європейський дизайн – який він? Тренди графічного дизайну 2022

Сучасний дизайн дуже різноманітний. Він дає можливість обрати найефективніші художні засоби приваблення покупців для кожного товару. 

Загальною тенденцією європейського дизайну в 2022 році став творчий прагматизм. Це концепція, що об’єднує красу та креативність з практичністю та раціональністю. 

Найпопулярнішими зараз є такі стилі та елементи графічного дизайну:

  • Намальовані вручну, ексклюзивні ілюстрації – вони роблять дизайн людяним і викликають більші емоції, ніж стандартні зображення.
  • Чистий простір – надаючи зображенню контрастності, допомагає захопити увагу.
  • Приглушені кольори природи – тема екології, здоров’я та безпечного, гармонійного життя дуже актуальна ппулярним є крафтовий дизайн.   
  • Крупна типографіка – жирні шрифти привертають увагу та створюють ієрархію серед елементів дизайну. 
  • Ностальгія – створює для певної цільової аудиторії комфортну атмосферу в умовах стрімких змін у світі
  • Антидизайн – асиметричні форми, агресивна типографіка та темна колірна палітра на противагу масовим трендам.
  • Кручені шрифти – криві літери, незвичні накреслення, рукописні версії чудово привертають увагу, змушуючи прочитати те, що ви хочете донести.
  • Геометричні фігури – прості та мінімалістичні, у поєднанні з кольором роблять дизайн живим.
  • 3D персонажі – реалістичні, об’ємні, симпатичні, наче елементи віртуальної реальності 
  • Змішані 3D і 2D елементи – контраст між ними, як правило, привабливий і красивий, це додає глибини дизайну. 
  • Цукеркові кольори – вони створюють позитивну атмосферу і наче переносять у казкову країну, подалі від нестерпного болю життя.
  • Психоделічні форми та шрифти – стиль 60-х, олдскульність, яскраві кольори та абстракції є основними елементами такого дизайну.
  • Голографічний дизайн  – напівпрозорі елементи та неонові кольори створюють оригінальний візуальний ефект.

Докладніше про сучасні тренди графічного дизайну читайте у нашому блозі.

 

етикетка для ковбаси салямі

Як і де замовити дизайн, редизайн, логотип європейського рівня 

Зрозумійте просту річ: закони ринка однакові для всіх. Щоб конкурувати з європейськими товарами, продукція українського виробництва повинна мати конкурентноздатний дизайн. 

Звісно, рухати бізнес у воєнні часи непросто. Треба долати перешкоди, розуміти власні ресурси та потреби споживача. Природно, що зараз надмірна розкіш недоречна й незатребувана. Але навіть в епоху дефіцитів та обмежень є місце естетичності, екологічності, прогресу.  

етикетка для ковбаси європейська

Дійте зараз, думайте на крок вперед. Замовте сучасний дизайн етикетки та упаковки для своєї продукції сьогодні і отримуйте прибуток європейського рівня. 

Компанія ТСД допоможе вам з усіма питаннями щодо дизайну етикетки та упаковки. Ми розробимо сучасні логотип, неймінг, з урахуванням всіх трендів європейської якості. Чекаємо на вас!

Щоб замовити дизайн, заповніть форму






    Sorry, the comment form is closed at this time.

    Add CommentName*Email*Website