Back to top

Дизайн етикетки для ковбасних виробів ТМ «М’ясолов» (Ятрань)

У чому сила бренду? Що робить його привабливим? Яким повинен бути бренд, щоб його полюбили з першого погляду і назавжди?

Він повинен бути унікальним. Підкорювати харизмою і характером. Дивувати і радувати. Викликати довіру і вести за собою. Давати право вибору і задавати тренди. Бути простим, справжнім, своїм.

В цьому і є сила бренду. Сила «М’ясолова».

Клієнт:

М’ясокомбінат «Ятрань»

 

Про клієнта:

Компанія «Ятрань» є одним з провідних підприємств харчової промисловості України.

 

Країна:

Україна

 

Рік:

2019

 

Категорія:

Етикетки, Самоклейні етикетки, Етикетки для ковбаси

Завдання

Створити серію етикеток для м’ясних виробів ТМ «М’ясолов» з незабутнім автентичним дизайном.

Запит клієнта

Дизайн повинен сприяти успішному просуванню продукції на ринку, демонструвати натуральність, бути таким, що запам’ятовується і цікавим покупцю.

Тенденції дизайну

У дизайні етикеток для ковбаси і м’ясних делікатесів можна простежити кілька основних стилів: європейський – підкреслено строгий і раціоналістичний, преміальний – розкішний і презентабельний, а також сучасний – креативно авангардний. Крім того, популярною темою є використання народної стилістики для позиціонування товару як натурального продукту, виготовленого за традиційною рецептурою і технологією.

Ідея

Під час роботи над новими креативними етикетками для ТМ «М’ясолов» були вивчені основні конкуренти в цій ніші, зразки дизайнів за подібною тематикою, а також варіанти колірного оформлення етикеток для ковбаси та м’ясної продукції.

Ми прийняли неординарне, але на наш погляд, дуже органічне рішення використовувати в дизайні образ брутального чоловіка-«мясолова», такого собі українського Джерарда Батлером, який буде персоналізувати бренд, робити його більш сильним, дружнім, зрозумілим і таким, що запам’ятовується.

Ще однією ідеєю стала «деревна підкладка» фону етикетки, що викликає асоціації з концептом натуральності продукції і екологічності її виробництва.

Результат

Ексклюзивний дизайн етикеток для ковбаси ТМ «М’ясолов» став класикою вдалого маркетингового рішення. Ми відійшли від стереотипів і представили нову концепцію натурального фермерського м’ясного продукту, створивши сильний, виразний, трендовий дизайн із сучасною типографікою і харизматичним персонажем.

Результати продажу

Дизайнерам студії ТСД вдалося створити автентичний образ бренду, який відразу викликав споживчий інтерес. Завдяки оригінальному дизайну продукція ТМ «М’ясолов» впевнено закріпилася на ринку, демонструючи високу динаміку продажу.

Теж хочете креативний дизайн етикетки? Тоді напишіть нам.






    Еще работы