У чому сила бренду? Що робить його привабливим? Яким повинен бути бренд, щоб його полюбили з першого погляду і назавжди?
Він повинен бути унікальним. Підкорювати харизмою і характером. Дивувати і радувати. Викликати довіру і вести за собою. Давати право вибору і задавати тренди. Бути простим, справжнім, своїм.
В цьому і є сила бренду. Сила «М’ясолова».
М’ясокомбінат «Ятрань»
Компанія «Ятрань» є одним з провідних підприємств харчової промисловості України.
Україна
2019
Етикетки, Самоклейні етикетки, Етикетки для ковбаси
Створити серію етикеток для м’ясних виробів ТМ «М’ясолов» з незабутнім автентичним дизайном.
Дизайн повинен сприяти успішному просуванню продукції на ринку, демонструвати натуральність, бути таким, що запам’ятовується і цікавим покупцю.
У дизайні етикеток для ковбаси і м’ясних делікатесів можна простежити кілька основних стилів: європейський – підкреслено строгий і раціоналістичний, преміальний – розкішний і презентабельний, а також сучасний – креативно авангардний. Крім того, популярною темою є використання народної стилістики для позиціонування товару як натурального продукту, виготовленого за традиційною рецептурою і технологією.
Під час роботи над новими креативними етикетками для ТМ «М’ясолов» були вивчені основні конкуренти в цій ніші, зразки дизайнів за подібною тематикою, а також варіанти колірного оформлення етикеток для ковбаси та м’ясної продукції.
Ми прийняли неординарне, але на наш погляд, дуже органічне рішення використовувати в дизайні образ брутального чоловіка-«мясолова», такого собі українського Джерарда Батлером, який буде персоналізувати бренд, робити його більш сильним, дружнім, зрозумілим і таким, що запам’ятовується.
Ще однією ідеєю стала «деревна підкладка» фону етикетки, що викликає асоціації з концептом натуральності продукції і екологічності її виробництва.
Ексклюзивний дизайн етикеток для ковбаси ТМ «М’ясолов» став класикою вдалого маркетингового рішення. Ми відійшли від стереотипів і представили нову концепцію натурального фермерського м’ясного продукту, створивши сильний, виразний, трендовий дизайн із сучасною типографікою і харизматичним персонажем.
Дизайнерам студії ТСД вдалося створити автентичний образ бренду, який відразу викликав споживчий інтерес. Завдяки оригінальному дизайну продукція ТМ «М’ясолов» впевнено закріпилася на ринку, демонструючи високу динаміку продажу.