Back to top

Дизайн упаковки рибної продукції ТМ «Silver Food»

– Рибки хочеться! – мрійливо сказала Марина, – Солоненької! Тільки не купуй незрозуміло що, купи найкращу!

– Звичайно, котик, найкращу, – відповів Валера, вирушаючи в магазин, а сам подумав: «Гаразд, на місці розберуся».

У рибному відділі від великої кількості різних упаковок розбігалися очі. І яка тут риба краща за всіх? Валера перевів дух і зрозумів – ось ця, від компанії «Сільвер Фуд»!

Лаконічна стильна упаковка з віконцем виглядала більш привабливою, ніж інші, а рибка в ній здавалася набагато апетитнішою. На упаковці було вказано вітаміни і корисні речовини.

«Не тільки смачно, але і корисно. Клас, візьму її! » – подумав Валера і поквапився до каси оплачувати покупку.

Клієнт:

ТОВ «Сільвер Фуд»

 

Про клієнта:

Одне з провідних підприємств харчової промисловості в Україні. Продукція компанії відома під ТМ «Русалочка» і ТМ «Silver Food».

 

Країна:

Україна

 

Рік:

2020

 

Категорія:

Етикетки та упаковка, етикетки для морепродуктів, етикетки для риби

Завдання

Розробити упаковку – серію конвертів-вкладишів з вологостійкого картону для рибної нарізки – сьомги, товстолобика, а також для сьомги шматком.

Запит клієнта

Неодноразово виправдовуючи довіру, ми отримали черговий запит від клієнта допомогти просунути його продукт на ринку.

Побажання замовника були орієнтовані на те, щоб упаковка вигідно виділила його товари на полицях магазинів і візуально підкреслила чудові переваги цих екологічно чистих, багатих мінералами і мікроелементами, низькокалорійних продуктів, які можна вживати щодня.

Важливо було, щоб упаковка для рибної продукції була лаконічною, мала європейський вигляд, характерний для країн Скандинавії, Прибалтики, Ісландії, Польщі та запам’яталася покупцеві своїм нестандартним рішенням.

При розробці дизайну необхідно було врахувати можливість просічки на верхній частині конверта для розміщення на підвісних системах в супермаркетах.

Тенденції дизайну

Дизайн упаковки для риби часто грунтується на рибальській тематиці та включає відповідні зображення і символіку. Інший напрямок – акцент на вживанні продукту, апетитна демонстрація приготованих з риби страв. В цілому упаковка повинна справляти приємне враження, бути зрозумілою покупцеві, асоціюватися зі свіжістю і якістю рибної продукції.

Ідея

Було вирішено скомбінувати графічне зображення риби з натуральним виглядом продукту. Для цього на упаковці був намальований рибний контур, легко ідентифікований як любителями риболовлі, так і рядовими покупцями. Навколо обрисів риби розміщено кружечки, які позначають вітаміни і мікроелементи, що містяться в продукті. Для назви обраний шрифт Bahnschrift, який відрізняється сучасним видом, гарною читабельністю на відстані і вписується в загальну стилістику.

Оригінальний значок із зображенням свіжоспійманої рибки і написом «100% натуральний продукт, тільки здорова їжа» створений спеціально, щоб підкреслити свіжість і натуральність продукції.

Для зворотного боку упаковки був розроблений дизайн, який взаємодіє з лицьовою стороною за допомогою стрілок, що спонукають людину, яка взяла в руки упаковку, обернути її та ознайомитися з перевагами продукту більш детально. Текст на зворотному боці продубльований на 3 мовах – англійській, українській і норвезькому і включав детальну інформацію про корисні речовини, склад продукту, а також відомості про виробника.

Результат

За погодженням із замовником було вирішено зупинити вибір на другому варіанті дизайну упаковки з контуром риби, як найбільш універсальному і відповідному до всіх видів продукції. Макет було доопрацьовано і затверджено. Також була проведена адаптація дизайну до різних розмірів упаковки.

В результаті плідної роботи вийшла стильна, красива, виразна, дуже трендова упаковка для делікатесної рибної продукції торгової марки Silver Food, що підкреслює її незаперечні переваги і високу якість.

Хочете підвищити продажі? Продавайте красиво. Замовте трендовий дизайн упаковки або етикетки прямо зараз.